Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Finnes ingen ordning for å kunne skrive seg opp som nyredonor. Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 5c74a...871
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Fordi man ikke skjærer i friske folk uten skjellig grunn. Hva trodde du egentlig...? Skulle de gå i gang og lete etter match? Anonymkode: cbb92...729
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi man ikke skjærer i friske folk uten skjellig grunn. Hva trodde du egentlig...? Skulle de gå i gang og lete etter match? Anonymkode: cbb92...729 Ikke så smart du........ Anonymkode: 29954...8d6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Finnes ingen ordning for å kunne skrive seg opp som nyredonor. Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 5c74a...871 Blant annet fordi at folk ikke skal kunne presses til å skrive seg opp. Anonymkode: 2871a...88f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Blant annet fordi at folk ikke skal kunne presses til å skrive seg opp. Anonymkode: 2871a...88f Tenker vel egentlig at det blir mer press om å donere nyre om man får spørsmål om å donere en til bror eller mor som ligger på sykehus (slik som familiedonasjonen fungerer) , enn om en fremmed kan skrive seg opp som donor helt frivillig og uavhengig av mottaker, uten å i det hele tatt få spørsmålet 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi man ikke skjærer i friske folk uten skjellig grunn. Hva trodde du egentlig...? Skulle de gå i gang og lete etter match? Anonymkode: cbb92...729 Mener jo selvfølgelig ikke at man operer ut nyren før det er nødvendig, da. Dersom et menneske ligger på sykehus, trenger en nyre og ikke finner en, og de kunne bladd opp i et register og sett at jeg var match ser jeg ikke på det som "uten skjellig grunn". Men det er kanskje ikke noen måte å finne ut om man er match uten å åpne kroppen? Eller? Jeg spør fordi jeg lurer, bare. Skal innrømme at jeg ikke vet noe om dette :) * 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 5c74a...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå