Gå til innhold

Barnesikre toalettet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere kloke damer her noe løsning på å sikre dolokket på doen fra en ekstremt ivrig 1-åring? Tenker da på sånn at han ikke får opp lokket og kan hive absolutt ALT oppi der...

Saktegående dolokk og sete har vi allerede, men her er problemet at småtten kaster ALT oppi do og doen har holdt på å gå tett en del ganger..

Interessen har vart noen uker og ser ikke ut til å avta med det første.. 

Anonymkode: 37513...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se... Hva med den revlusjonerende ideen om å ikke la ungen være alene i nærheten av en do til problemet går over?

Anonymkode: c6d40...d58

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk prøvde å google men fant ikke 😅

Det skal handles inn 😀

Og til deg andre over her, såklart er ikke ungen alene på badet, men tydeligvis har du ikke hatt med egenrådige og lynsnare smårollinger å gjøre. 

Nesten så jeg håper doen din går tett 🙊🚽

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk prøvde å google men fant ikke 😅

Det skal handles inn 😀

Og til deg andre over her, såklart er ikke ungen alene på badet, men tydeligvis har du ikke hatt med egenrådige og lynsnare smårollinger å gjøre. 

Nesten så jeg håper doen din går tett 🙊🚽

Joda, jeg har faktisk hatt 2 stk av dem. Og de måtte fotfølges, spesielt i de situasjonene jeg viste at det kom til å bli noe surr. 

Og du får nok ikke oppfylt ønsket ditt. Barna har blitt større, og vi har god kontroll på hva som puttes opp i der 😘

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, jeg har faktisk hatt 2 stk av dem. Og de måtte fotfølges, spesielt i de situasjonene jeg viste at det kom til å bli noe surr. 

Og du får nok ikke oppfylt ønsket ditt. Barna har blitt større, og vi har god kontroll på hva som puttes opp i der 😘

Heldig du da, kos deg med dotrente barn 

Skrevet

Ta å sett dørhåndtaket slik at håndtaket peker rett opp og ikke til siden slik det vanligvis er, på den måten klarer han ikke å åpne døra og toalettet er sikkert. Dette har jeg gjort, og det er langt enklere enn å kjøpe lås til selve dolokket. Her i huset er dokosten også særdeles populær:(! 

Anonymkode: 6d6e8...9d5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ta å sett dørhåndtaket slik at håndtaket peker rett opp og ikke til siden slik det vanligvis er, på den måten klarer han ikke å åpne døra og toalettet er sikkert. Dette har jeg gjort, og det er langt enklere enn å kjøpe lås til selve dolokket. Her i huset er dokosten også særdeles populær:(! 

Anonymkode: 6d6e8...9d5

Takk for tips men han greier ikke rekke opp til dørklinka. Det gjør derimot storesøster 😅 Det er mer at badet er stort og ungen er overalt når søstra skal stelles/hjelpes. 

Ja dobørsta står oppe i høyden så den får han ikke tak i. Men omtrent alt han kommer over på bader ender altså i do bare vi ser bort i sekunder 🤣

Problemet hadde vært svært mye mere løsbart om vi hadde faktisk hatt et separat toalett fra baderommet, men de fleste har jo ikke det lenger 😉

Men den låsen så enkel og grei ut så dette fikser vi nå og slipper rørleggerbesøk 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...