Gå til innhold

Vannrenser - er jeg hysterisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i lang tid hatt massevis av små, svarte partikler i drikkevannet. Jeg har kontaktet vannverket mange ganger, men de svarer ikke. Jeg lurer på om det er plastrester vi har i vannet, eller om det «bare» er noen form for møkk. Noen her som har vannrenser? Funker det bra?

Anonymkode: ba6dd...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt kommunen og forlangt at de kom og tok en vannprøve, vi betaler kommunale avgifter i dyre dommer og da må vi vel kunne forlange en viss kvalitet på det vi betaler for? 

Anonymkode: c0340...bcf

Skrevet

Ring kommunen en gang til i morgen. Hvis du da ikke får en avtale om når de kommer for å ta vannprøve så ville jeg ringt Mattilsynet og bedt om å få levere inn en vannprøve direkte dit.  En venninne fikk sjekket vannet hos Mattilsynet. Men be om å få analyseresultatet skriftlig fra dem, for hos min venninne "glemte" de å informere om en helsefarlig annen verdi i vannet.

En eks av meg hadde noe lignende, fikk forklart at det bare var torvrester og helt ufarlig. Helt til jeg så at de små svarte flekkene faktisk svømte selv... Vet ikke hva det var, det ble slutt mellom meg og han rett etter dette.

Anonymkode: d94d7...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...