Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Skriver virkelig voksne mennesker ønskelister til jul ? Anonymkode: f283a...14f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Ja, vanlig i vår familie! Da blir det enklere for alle å kjøpe, en vet de får noe de blir glade for. Og mottakerne slipper å få noe (drit) bare for å få noe. Vinn vinn situasjon. Svigermor er eneste som ikke liker ønskelister. Hun gir oss alltid pynteting fra Nille vi ikke har bruk for og ikke liker, blir donert til loppis, eller grelle duker som hun også vet vi ikke bruker. Anonymkode: 0b266...f53
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Ja hvorfor ikke. Selv om jeg er voksen ønsker jeg meg ikke automatisk vin, hjemmelagede brente mandler eller spekepølse. Setter også veldig pris på å få ønskeliste da det gjør jobben mye enklere. Anonymkode: fde52...253
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Er ikke vant til skrive lister jeg, men forventer ikke at det skal kjøpes gaver til meg heller. Anonymkode: f283a...14f
Superdolly Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 Jeg skriver ikke liste og sender til julenissen, men hvis folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul så forteller jeg dem det. Jeg spør også andre folk hva de ønsker seg til jul, og jeg setter pris på svar slik at jeg kan gi dem noe de trenger eller har lyst på. Jeg vet jo at mange her på DiB mener at man slett ikke skal ønske seg noe som helst når man er voksen, og helst ikke hverken få eller gi gaver til voksne. Jeg er altså så materialistisk at jeg blir glad for gaver og jeg liker å gi andre noe de blir glade for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå