Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Har sendt meld til en jeg ikke er venner med på Facebook. Hakket er grått. Har sendt til en jeg er venner med og og der er det hvitt. Bildet er ikke komt ned så er ikke lest. Noen som vet hva det betyr å er den sendt den til personen jeg ikke er venner med? Står over meld legg til på messenger. Har ikke gjort det. Bare sendt. Anonymkode: ade8a...cd9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Personen har sikkert ikke mottat melding. Meldingen din har havnet i annet mappen Anonymkode: 3337c...606
NovemberStjerne2016 Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Personen du ikke er venner med kan ha fått en meldingsforespørsel fra deg, som den må godta før den vises som sett. Man kan velge å avvise en slik meldingforespørsel og da blir det hos deg som det er nå. Godtar man meldingsforespørselen kan man skrive med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Takk for svar. Skal prøve å finne ut av det. Anonymkode: ade8a...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå