Gå til innhold

Dritings mann og syk baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner du er skuffet. Jeg hadde aldri reist fra barnet når det var sykt. Heldigvis har samboer samme oppfatning. Er en av barna syke er det ingen som går ut å drikker.  

Anonymkode: 04a28...62e

Samme her 🙌🏻 

Ikke fordi vi ikke stoler på at den andre ikke kan håndtere det, men mest for å kunne avlaste hverandre. Selv hadde jeg ikke klart å slappe av, men bare tenkt på barnet/barna. Der er nok mannen min flinkere til å koble ut ;) Men etter mange runder med syk førstemann (ørebarn) er vi enige om at da blir vi der og hjelper hverandre -Så kan fest komme senere evt.

Anonymkode: ae44c...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Siden HI har tatt med seg barna på besøk i dag var de vel neppe der. Det er ikke så svart/hvitt at de som går ut hvis et barn er sykt gjør det uansett  tilstand hos barnet og den som får ansvaret hjemme. Nyanser og kommunikasjon.

Anonymkode: 9f66f...6e2

Hvem snakker du til?

Anonymkode: 04a28...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er snakk om en natt han var ute med gutta. Jeg oppdrar tre barn 100% alene og har da kommet gjennom det med våkenetter, sykdom etc. også. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal klage over en natt. Høres jo ut som en grei mann ellers.

Anonymkode: 23622...c3d

Ja god ide! Siden DU er alenemor skal ingen andre mødre ha forventninger til sine menn, men la de leve livet som ungkarer hele gjengen!!! 👍🏻

Som du sikkert kan lese er det ikke snakk om én natt. 

Anonymkode: 64735...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her... jeg var 100% alene uten mulighet til avlastning med eldste i 8 år. Men da har man ikke noe valg. Når man er sammen med noen, hjelper man hverandre. Jeg har snakket med han, sagt at neste gang er det fint at han holder avtalen. Han har lagt på sofaen i hele dag, kastet opp og vært ett vrak. 

Anonymkode: ceaad...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En voksen klarer selvsagt å ivareta et febersykt barn. Det er ikke akkurat så veldig krevende 

Anonymkode: 809e0...aef

Klart en voksen klarer å ivareta et febersykt barn. Men nå var det snakk om at de hadde en avtale. Avtalen ble brutt. Det gjør noe med en når man ikke har sovet på flere netter. Mannen skulle avlaste i dag, noe han ikke kunne være i stand til etter kalaset sitt.

Anonymkode: 135e6...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er snakk om en natt han var ute med gutta. Jeg oppdrar tre barn 100% alene og har da kommet gjennom det med våkenetter, sykdom etc. også. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal klage over en natt. Høres jo ut som en grei mann ellers.

Anonymkode: 23622...c3d

Grei mann? Han har latt sin kone gå flere dager uten søvn, og når hun da veldig klart har sagt at hun trenger hjelp med barna dagen etter så går han ut og drikker seg dritings. Det er ingenting av dette som indikerer at dette er en grei mann!

Anonymkode: d759a...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En voksen klarer selvsagt å ivareta et febersykt barn. Det er ikke akkurat så veldig krevende 

Anonymkode: 809e0...aef

Så du synes det er greit at menn driter i avtaler de har inngått? Jøss. Mye dørmatter her inne. 

Anonymkode: 64735...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En voksen klarer selvsagt å ivareta et febersykt barn. Det er ikke akkurat så veldig krevende 

Anonymkode: 809e0...aef

Ja og det gjør selvfølgelig også mannen hennes. Her burde jo mannen kommet på banen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå glad for at jeg har en mann som har fullstendig frie tøyler, men som aldri ville dratt ifra en kone med søvnmangel og syke barn til fordel for en fest! Er ikke spørsmålet om man klarer eller ikke (man klarer jo alt man vil og må), men at man faktisk ønsker den andre og familien vel.  

Anonymkode: 2ff11...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her... jeg var 100% alene uten mulighet til avlastning med eldste i 8 år. Men da har man ikke noe valg. Når man er sammen med noen, hjelper man hverandre. Jeg har snakket med han, sagt at neste gang er det fint at han holder avtalen. Han har lagt på sofaen i hele dag, kastet opp og vært ett vrak. 

Anonymkode: ceaad...8e0

Jeg regner med at han har tilbydt seg å ta våkenatten i natt hvis det blir nødvendig slik at du får sove litt? Det må han takle tross jobb i morgen.

Anonymkode: 8ba06...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde aldri gjort det,men så er jeg alene også ,så blir jo vanskelig,men hadde ikke mast om dette hvis dette ikke skjer hver helg

Anonymkode: eeba2...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har da ingenting med kontroll og "innetider for voksne menn eller kvinner" å gjøre! Det har med vanlig sunt folkevett og familiefølelse å gjøre, samt respekt for hverandre! Har man syke barn og den ene er utrangla av søvnmangel, så drar man da ikke på rølpefest og kommer drita full hjem kl 5! Man må jo ikke sitte oppå hverandre, det går jo an å dra på besøk, ta en øl eller to og komme hjem igjen. Det var vel også avtalen hos HI etter det jeg har forstått?                             

Jeg forstår ikke at mannen faktisk har lyst til å drikke seg drita i en slik situasjon engang?! Det er deilig å slappe av borte noen timer, men så vil man jo være i form til å trå til hjemme neste dag, så den andre parten kan få hvilt seg litt eller tatt seg en tur ut av huset?! I mitt hode hvertfall.... 

Anonymkode: 11f8a...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...