Gå til innhold

Jeg orker ikke gå gravid lenger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I alle dager. Mamma til nurket sitt første svar var kanskje litt krasst, men responsen til dere andre var virkelig langt, langt over grensen.

Anonymkode: 6182b...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

I alle dager. Mamma til nurket sitt første svar var kanskje litt krasst, men responsen til dere andre var virkelig langt, langt over grensen.

Anonymkode: 6182b...689

Litt krasst? Det er jo hver gang det samme. Hun spyr ut av seg noe ufint og når hun får svar på det så legger hun seg ned og leker offer. Hvis hun bare må forgifte tråder er det kanskje bedre å holde seg unna?

Anonymkode: 87214...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager. Mamma til nurket sitt første svar var kanskje litt krasst, men responsen til dere andre var virkelig langt, langt over grensen.

Anonymkode: 6182b...689

Man er vel kanskje litt lei av å få svar fra den brukeren om at man ikke kan klage på noe så lenge man ikke har hatt en sa/ma tidlig i svangerskapet. 

Det unnskylder ikke å være ufin, men forklarer kanskje frustrasjonen. 

Anonymkode: d19d4...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bli voksen! Man kan fint få flere barn selv om det er slitsomt å gravid! Og man skal ikke bare ta det, det er lov å være sliten og å be om hjelp fra andre. 

Og jo, du bruker din MA hele tiden og er så martyr fordi ditt barn blir enebarn. Det er jo faktisk bare å prøve på nytt om du vil ha fler. Men akkurat her så er jo den beste løsningen å stoppe da. 

Anonymkode: 87214...f91

Det var ikke jeg som dro opp MA-situasjonen. Det var det noen andre som gjorde. Jeg kan ikke fatte og begripe hva min MA har med saken å gjøre - annet ennat noen brukere her inne (som umulig kan være riktig kloke) trekker det frem dersom jeg er litt skarp i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammantilNurket skrev:

Min MA har da ikke noe med saken å gjøre. Hvilke alternativer tenker du at hi har, da? Hun må jo bare akseptere situasjonen og forholde seg til det.

Jeg har innfunnet meg med at barnet vårt blir enebarn. Det er faktisk ganske deilig. Huset er stort sett alltid ryddig, det er stille, det er lett å få barnevakt, vi har mye voksentid/alenetid ...

 

Hi må innfinne seg med at det er styrete å ha mange barn, selvom det sikkert er morsomt og hyggelig også.

Man innfinner seg et sted til et visst klokkeslett.

Man avfinnner seg med en situasjon.

Forøvrig er jeg tildels enig med deg, selv om formen ble i krasseste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man er vel kanskje litt lei av å få svar fra den brukeren om at man ikke kan klage på noe så lenge man ikke har hatt en sa/ma tidlig i svangerskapet. 

Det unnskylder ikke å være ufin, men forklarer kanskje frustrasjonen. 

Anonymkode: d19d4...8ee

Men det var da virkelig stalker-Annie og den syke lille notatboka hennes som dro inn noe som er en privatsak fra langt tilbake, det var ikke MTN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager. Mamma til nurket sitt første svar var kanskje litt krasst, men responsen til dere andre var virkelig langt, langt over grensen.

Anonymkode: 6182b...689

Helt enig! For noen smålige damer som svarer her! Og til deg HI, du har egentlig ikke så mange valg ;-) men du må prøve å då mer hjelp fra venner /famile, mannen må bare stå på de nesten ukene. Hold ut, det er jo verdt det tip slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager. Mamma til nurket sitt første svar var kanskje litt krasst, men responsen til dere andre var virkelig langt, langt over grensen.

Anonymkode: 6182b...689

Synes du det? Jeg ser ingen svar som er så ille jeg da. Og som regel så får man tilbake det man gir

Anonymkode: 0feed...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MammantilNurket skrev:

Hvor mange barn har du,da?

Du har valgt dette selv, og da må du forholde deg til det akkurat nå. Det går over.

Isolert sett er dette et helt greit svar. Eller, det er litt kaldt, men slik er realiteten. At du har en sa bak deg, gjør at du får en haug ufine svar. De fleste regner med at du svarer på bakgrunn av den. Hadde jeg vært deg, ville jeg svart som anonym. Kanskje du ville sluppet unna tynen du får.

Anonymkode: 45b3e...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Isolert sett er dette et helt greit svar. Eller, det er litt kaldt, men slik er realiteten. At du har en sa bak deg, gjør at du får en haug ufine svar. De fleste regner med at du svarer på bakgrunn av den. Hadde jeg vært deg, ville jeg svart som anonym. Kanskje du ville sluppet unna tynen du får.

Anonymkode: 45b3e...087

Hvorfor skal hun maskere seg når hun er tøff nok til å fronte meningene sine med nick? 

Anonymkode: 6182b...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Klart det er lov å klage 😊 det hjelper å få litt sympati samme hvor selvvalgt og ønsket situasjonen er. De siste mnd ER tunge, men nå har du målstreken i sikte. 

Prøv å tenke mindre på hva du må gjøre og fokuser på å kose deg med barna og la mannen ta seg av det praktiske. 

Enig. Det er lov, og av og til høyst nødvendig, å la ting i huset flyte mer enn vanlig når man er gravid. 

Anonymkode: 02cf5...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt å være gravid.  Og å ikke strekke til. Og ja, det er lov å klage, men det er ikke veldig sjarmerende å sutre.  Sutring er hvertfall noe jeg personlig har store problemer med å respondere hjertelig på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få all den avkastningen du kan.. og ikke krev av deg selv at du skal være perfekt. De andre barna fine klarer seg fint med pappa. Neivel, så er det ikke det samme... men det kan det bare ikke være akkurat nå. Det ER ikke det samme. Du er gravid og trenger hvile... prøv å legg det frem til dem som at nå må mamma hvile seg litt ekstra slik at baby kan vokse og bli helt klar for å komme ut å møte dere? Baby trenger at jeg har det bra og slapper av litt akkurat nå... så har de vel kanskje godt av å finne sin egen greie med pappa? Kanskje pappa også har godt av å kjenne på at han også er god nok for dem? Prøv å senk kravene... dette er unntakstilstand... det er et helt lite liv inni magen din. Du skal tenke på deg og dette barnet først, så rangerer du nedover... jeg tipper ting som husarbeid, gøyale aktiviteter for barna Osv kommer gange langt ned på listen for øyeblikket. Og det er helt ok!! Hold ut! Du er snart i mål! Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lykke~liten skrev:

Få all den avkastningen du kan.. og ikke krev av deg selv at du skal være perfekt. De andre barna fine klarer seg fint med pappa. Neivel, så er det ikke det samme... men det kan det bare ikke være akkurat nå. Det ER ikke det samme. Du er gravid og trenger hvile... prøv å legg det frem til dem som at nå må mamma hvile seg litt ekstra slik at baby kan vokse og bli helt klar for å komme ut å møte dere? Baby trenger at jeg har det bra og slapper av litt akkurat nå... så har de vel kanskje godt av å finne sin egen greie med pappa? Kanskje pappa også har godt av å kjenne på at han også er god nok for dem? Prøv å senk kravene... dette er unntakstilstand... det er et helt lite liv inni magen din. Du skal tenke på deg og dette barnet først, så rangerer du nedover... jeg tipper ting som husarbeid, gøyale aktiviteter for barna Osv kommer gange langt ned på listen for øyeblikket. Og det er helt ok!! Hold ut! Du er snart i mål! Klem til deg

Avlasting . Ikke avkastning...men det skjønte du sikkert😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har svart i denne tråden burde skamme dere.Å trekke frem MTN sin MA og gjøre narr av henne er virkelig så simpelt som det går an.Også snakker dere om empati???

Anonymkode: c56ef...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...