Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Vi er generelt opptatt av status i samfunnet, men hvem har høy status her inne? Admin? Moderatorer? Eller noen brukere? Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Det er vel ikke akkurat er hierarki her inne på anonymforum? I mine øyne er vi like dumme alle sammen som oppholder oss her inne, uavhengig av grunnen til det. Anonymkode: bf20d...934
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke akkurat er hierarki her inne på anonymforum? I mine øyne er vi like dumme alle sammen som oppholder oss her inne, uavhengig av grunnen til det. Anonymkode: bf20d...934 Men nå spurte jeg ikke om hvem som hadde makt. Men status. Forøvrig er jeg uenig i at alle er like dumme. Jeg ser mange her som har fine betraktninger og kloke resonnementer. Og det er ofte de samme brukerne som bemerker seg. Forutenom anonym da. Jeg ser også eksempler på det motsatte. Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi er generelt opptatt av status i samfunnet, men hvem har høy status her inne? Admin? Moderatorer? Eller noen brukere? Anonymkode: aa290...e12 Hvem mener du har status her inne da. I mine øyne har ingen her status, aller minst moderatorer og adminer Anonymkode: acda7...3b3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem mener du har status her inne da. I mine øyne har ingen her status, aller minst moderatorer og adminer Anonymkode: acda7...3b3 Tja. Jeg opplever at miss marple, pashla og sug lut kanskje har litt status i mine øyne. Men det kan godt tenkes at jeg synes det fordi de er så aktive. Ellers er jeg enig med deg hva angår moderatoerer og admin. Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 Nå er det jo ingen moderatorer her inne lenger, så det hadde vært rart om de hadde status 😂 Anonymkode: 1c228...051
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja. Jeg opplever at miss marple, pashla og sug lut kanskje har litt status i mine øyne. Men det kan godt tenkes at jeg synes det fordi de er så aktive. Ellers er jeg enig med deg hva angår moderatoerer og admin. Anonymkode: aa290...e12 Så du synes spydig og sleivete gir status? I mine øyne har de status de som svarer ordentlig og gir gjennomtenkte svar. Anonymkode: 6b69b...c69
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men nå spurte jeg ikke om hvem som hadde makt. Men status. Forøvrig er jeg uenig i at alle er like dumme. Jeg ser mange her som har fine betraktninger og kloke resonnementer. Og det er ofte de samme brukerne som bemerker seg. Forutenom anonym da. Jeg ser også eksempler på det motsatte. Anonymkode: aa290...e12 Makt? Ja, jo da, ofte brukt i forbindelse med hierarki. Du bør likevel utvide søket ditt på de ulike betydningene av hierarki, litt mer enn Wikipedia hadde ikke skadet🤦🏼♀️ Anonymkode: bf20d...934
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Makt? Ja, jo da, ofte brukt i forbindelse med hierarki. Du bør likevel utvide søket ditt på de ulike betydningene av hierarki, litt mer enn Wikipedia hadde ikke skadet🤦🏼♀️ Anonymkode: bf20d...934 Men hva mener du med hieriaki da, når jeg spesifiserer status? Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #11 Skrevet 18. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du synes spydig og sleivete gir status? I mine øyne har de status de som svarer ordentlig og gir gjennomtenkte svar. Anonymkode: 6b69b...c69 Kanskje det er det jeg synes? Jeg veit ærlig talt ikke. Det er jo derfor jeg spør. Kanskje jeg her inne opplever at spydig og sleivete er status. Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #12 Skrevet 18. november 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja. Jeg opplever at miss marple, pashla og sug lut kanskje har litt status i mine øyne. Men det kan godt tenkes at jeg synes det fordi de er så aktive. Ellers er jeg enig med deg hva angår moderatoerer og admin. Anonymkode: aa290...e12 Sånne folk har null status i mine øyne Anonymkode: acda7...3b3
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2017 #13 Skrevet 18. november 2017 Jeg er ikke så opptatt av status, men det er jo noen nickbrukere som jeg synes gir gode svar og som jeg har respekt for. Jeg synes heller ikke at 'alle er dumme', det er mange gode diskusjoner og man får jo svar på det utroligeste her inne - alt fra kakeoppskrifter til lovhjemler. Jeg synes det er en fin plass å henge.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #14 Skrevet 18. november 2017 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva mener du med hieriaki da, når jeg spesifiserer status? Anonymkode: aa290...e12 Prestisjehierarki... Anonymkode: bf20d...934
Iiiiik Skrevet 18. november 2017 #15 Skrevet 18. november 2017 Hva som gir status avhenger vel av en subjektiv vurdering? Altså vil du få mange ulike svar på spørsmålet ditt. Jeg synes på ingen måte at alle her inne er dumme, tror det er mange kloke og varme damer her. I mine år som DIB-bruker har jeg selvfølgelig lagt merke til noen nick, både på godt og vondt. Jeg selv liker best når folk svarer ordentlig og respektfullt, men liker også noen av de mer krasse.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #16 Skrevet 18. november 2017 2 minutter siden, Iiiiik skrev: Hva som gir status avhenger vel av en subjektiv vurdering? Altså vil du få mange ulike svar på spørsmålet ditt. Jeg synes på ingen måte at alle her inne er dumme, tror det er mange kloke og varme damer her. I mine år som DIB-bruker har jeg selvfølgelig lagt merke til noen nick, både på godt og vondt. Jeg selv liker best når folk svarer ordentlig og respektfullt, men liker også noen av de mer krasse. Det er nettopp de subjektive meningene jeg er ute etter. Er vi egentlig så fryktelig ulike? Men jeg ser at ikke spørsmålet fenget, og jeg fikk ikke helt de tilbakemeldingene jeg hadde sett for meg, men det er selvsagt også greit Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #17 Skrevet 18. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Prestisjehierarki... Anonymkode: bf20d...934 Så du mener altså at man kan få status her inne utifra hva man presterer? Av svar da? Hvor gode svar man gir, hvor godt formulert man er o.l? Anonymkode: aa290...e12
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #18 Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er nettopp de subjektive meningene jeg er ute etter. Er vi egentlig så fryktelig ulike? Men jeg ser at ikke spørsmålet fenget, og jeg fikk ikke helt de tilbakemeldingene jeg hadde sett for meg, men det er selvsagt også greit Anonymkode: aa290...e12 Ja, jeg tror vi er ulike. Det er en gjeng som applauderer det sleivete, og en annen gjeng som hisser seg opp når gitte brukere skriver noe. Anonymkode: 6b69b...c69
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #19 Skrevet 18. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så du mener altså at man kan få status her inne utifra hva man presterer? Av svar da? Hvor gode svar man gir, hvor godt formulert man er o.l? Anonymkode: aa290...e12 Prestere? Jeg forstår ikke hvor du kommer fra. Ikke med dette, eller det forrige svaret ditt. Prestisje - status. Med bakgrunn i at DIB liksom er som et sosialt hierarki. Du er ikke med. Jeg ser du prøver, men Google er ikke alltid tilstrekkelig når man bare tar en rask titt. Takk for meg. Anonymkode: bf20d...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå