Gå til innhold

Neseoperasjon-erfaring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Om en uke skal eg operere vekk et bein i nesen min, så  trenge litt tips fra dere som har erfaring:)

Har noen av dere hørt om Strand Klinikk? Noen som har positive eller negative erfaringer med den?

Anonymkode: 8dede...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opererte nesa for ti år siden. Fjerna ikke noe bein, men de høvla ned skilleveggen inni nesa mi. Eller, høvla er kanskje feil ord, hogga er rettere ord. Det lå hammer og meisel på utstyrsbordet...

Jeg vet ikke hva du lurer på? Jeg gjorde det ikke på den klinikken du skal på, men på sykehuset. Min søster gjorde samme operasjon noen år tidligere,  da lå hun inne noen døgn. Men da jeg gjorde det måtte jeg hjem temmelig raskt etter narkosen var ute. Det var helt grusomt.  Mine foreldre måtte støtte meg,  siden jeg ikke var i stand til å gå selv. 

Jeg var hjemme fra skolen i mellom ei uke og 10 dager. 

 

Men det er lettere å svare hvis du har noen konkrete spørsmål.  

Anonymkode: 37445...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...