Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Jeg er gravid, risikosvangerskap og skal ha planlagt keisersnitt. Kjenner jeg er litt redd, forje barn for 3 år siden kom 5 uker før termin. Noen som har hatt premature barn og fått barn etterpå med planlagt keisersnitt? Ble keisersnittet planlagt før termin? Dere som har født normalt, kom neste barn også prematurt? Anonymkode: a85c4...e27
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Har ikke født prematurt, men gått i fødsel før planlagt ks to ganger: Første gang var ks planlagt 6 dager før termin. Fikk rier 3 dager tidligere, og fikk ks da vannet gikk. Andre gang ble ks planlagt 8 dager før termin. Same procedure as the first time: Fikk rier tre dager tidligere, og fikk ks da vannet gikk. Andre gangen ringte jeg sykehuset da riene startet for å si at jeg nok kom dagen etter. Null stress. De har ressurser i beredskap, men ønsker naturlig nok ja nærmest mulig termin. (9 timer fra første tak til vannet gikk med begge.) Anonymkode: 8ac59...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå