Gå til innhold

Slem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger i sengen og spiller Candy Crush men 13-åringen jobber og sliter ute. Han vasker bilen og raker løv for å tjene penger til å kjøpe en kul genser han har funnet på nettet. Det hagler og pøsregner ute, og jeg hører innimellom frustrerte brøl fra Hagen. Men han ville gjøre det nå, for han vil kjøpe genseren så fort som mulig. Føler meg nesten litt slem her jeg ligger og koser meg (skal gjøre husarbeid senere, og han vet ikke at jeg ligger i sengen og slapper av). Er jeg litt ond?

Anonymkode: e0bc6...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene, han tjener penger til noe han vil ha på jobber du selv måtte gjort gratis. Slapp av.

Skrevet

Han har ingen fare, du har sikkert 1000 oppgaver som venter på deg. Uten at noen betaler deg for det. Ikke er det noen som kommer å gjør dem heller. Tenk hvor godt det er for han å kjøpe noe han ønsker seg for penger han har tjent. 

Jeg husker enda følelsen av å kjøpe min første mobil for penger jeg hadde jobbet for på gården til besteforeldrene mine. Hadde ikke føltes like bra om mamma hadde stått der og gjort jobben for meg.

Anonymkode: 9980a...dd9

Skrevet

Hi her. Ja, han kom inn, møkkete, våt til skinnet og skjelvende av kulde. Men etter en varm dusj og en brødskive var han topp fornøyd og mente til og med at det var lettjente penger 😀

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hi her. Ja, han kom inn, møkkete, våt til skinnet og skjelvende av kulde. Men etter en varm dusj og en brødskive var han topp fornøyd og mente til og med at det var lettjente penger 😀

God læring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...