Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 I natt drømte jeg at jeg hadde meg med en skikkelig kjekk litt eldre mann. Husker at det gikk for meg i drømmen, og det var så intens at jeg våknet av det. Har opplevd det et par ganger før også, men i natt var det sånn skikkelig. Er det ekte orgasme? Eller er det bare en drøm??? Noen som vet? Vet at det er vanlig, altså, jeg bare lurer på om orgasmen er ekte 😅 Anonymkode: 4dc0d...9fb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Det er en ekte orgasme. Har skjedd meg flere ganger og, men kun som gravid. Anonymkode: 8d522...6cf
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Har opplevd det msnge ganger.. har lurt på det samme.. Anonymkode: 41795...748
Anonym bruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 Er vel ekte, men jeg har oftest våknet rett før klimaks. Det skjedde en del under graviditetene, men også noen ganger utenom. Det er lenge siden nå da. Anonymkode: 3405f...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå