Gå til innhold

Noen veganere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere hjelpe meg litt i gang? Trenger tips og råd, del gjerne gode oppskrifter. Andre ting jeg må tenke på? Får jeg i meg alt jeg trenger av næringsstoffer om jeg velger å spise vegansk?

Anonymkode: aab46...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal lese deg opp littegranne mer før du setter igang altså, det krever kunnskap å få i seg alt du trenger.

Anonymkode: 3fc56...379

Skrevet

Jeg begynner med å samle råd fra erfarne veganere, vil du ikke svare på det jeg spør om så ikke svar. 

Skjønner at jeg må sette meg inn ting, men jeg velger selv hvordan jeg gjør det. Har ikke sagt at jeg skal starte i morgen, jeg har god tid. 

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynner med å samle råd fra erfarne veganere, vil du ikke svare på det jeg spør om så ikke svar. 

Skjønner at jeg må sette meg inn ting, men jeg velger selv hvordan jeg gjør det. Har ikke sagt at jeg skal starte i morgen, jeg har god tid. 

Hvis det er fordi du har sett "What the health" eller "Cowspiracy", så ikke la deg lure. De "dokumentarene" er full av feil. Min søster ble veganer kun pga de videoene. Hun innså heldigvis hvor feil de tok etterpå.

Anonymkode: 3d2f5...97a

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du skal lese deg opp littegranne mer før du setter igang altså, det krever kunnskap å få i seg alt du trenger.

Anonymkode: 3fc56...379

Hva tror du hun gjør når hun spør her da???

Anonymkode: 623ca...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...