Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Blokkerte 2 kusiner, 1 fetter og 2 tanter på facebook. Fordi jeg ikke ønsker å ha noe ned dem å gjøre før de ev. ber om unnskyldning for å ha ødelagt jula for meg og mine (og mye mer enn det egentlig). Søskenbarna måtte blokkeres så ikke de andre skulle merke det (at ingen kan søke meg opp). De er barn av tantene mine. Men nå skrev facebook hva som skjer når man blokkerer noen. At vi ikke er venner lenger. Hvis jeg opphever blokkeringen, er vi venner på fb da eller må en legge til på nytt? Skal liksom være hemmelig for min del da jeg bare søker avstand, ikke konfrontasjon etc. Anonymkode: bfe87...c92
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Må nok legge de til på nytt. Hvorfor bare ikke gjøre tilgangen liten? Anonymkode: 1187b...431
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Må nok legge de til på nytt. Hvorfor bare ikke gjøre tilgangen liten? Anonymkode: 1187b...431 Fordi jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre pr nå. Og var en måte å få ut sinne på ("vekk med dere") det de har gjort er ganske alvorlig og veldig sånn at jeg og min fam ikke betyr noe for dem. Så er ganske sint på dem. Ville bare ha dem vekk. Litt prinsippsak og Anonymkode: bfe87...c92
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Da er det vel greit å ha blokkert dem da. Så lenge du ikke skrev en stygg mld på siden deres for så å blokkere. Da får de ikke sett det og den blir der til blokkeringa er opphevet og de eventuelt sletter det. Det skjedde meg, blokkeringa ble opphevet etter ca 6 mnd. Ikke spesielt ok å vite at det har stått der så lenge. Så heller ikke noe poeng i å konfrontere vedkommende så lang tid etterpå. Anonymkode: 1187b...431
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er det vel greit å ha blokkert dem da. Så lenge du ikke skrev en stygg mld på siden deres for så å blokkere. Da får de ikke sett det og den blir der til blokkeringa er opphevet og de eventuelt sletter det. Det skjedde meg, blokkeringa ble opphevet etter ca 6 mnd. Ikke spesielt ok å vite at det har stått der så lenge. Så heller ikke noe poeng i å konfrontere vedkommende så lang tid etterpå. Anonymkode: 1187b...431 Nei, gjorde det i stillhet... Anonymkode: bfe87...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå