Gå til innhold

Spontanabort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Jeg er ca 6 uker på vei. I dag våkna jeg å hadde begynt å blø litt. Blør når jeg sitter på toalettet, å er litt i trusa. Hadde veldig vondt i magen en times tid i stad, men det har gått over. Ringte legen men ho mente jeg bare skulle dra hjem fra jobb å slappe av. Virker ikke som dette går den riktige veien desverre😔 noen som har erfaring? 

Anonymkode: 954bc...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du nok bare ta tiden til hjelp og se hvordan det går.
Min erfaring med spontanabort har vært en gang med brun utflod et par dager, før det begynte å blø skikkelig. Blødde i et par uker og måtte til lege til slutt da kroppen ikke klarte å ordne opp selv. Neste gang var jeg kortere på vei og da startet det med rosa utflod før det gikk over til "vanlig mens".
Men jeg må også si at her inne har jeg lest mange tråder med innlegg fra damer som har hatt blødninger i svangerskapet hvor det har gått helt fint og de har fått friske barn.
Krysser fingrene for at det skal gå bra for deg <3 

Anonymkode: e2b63...d9a

Skrevet

Dessverre må du nok bare vente å se. Ordne legetime på mandag for å ordne HVG-test. Dessverre er spontanabort relativt vanlig.

Ta vare på deg selv må og hold motet oppe. Ønsker deg alt vel ❤️

Anonymkode: d7e44...a74

Skrevet

Jeg har fire barn og vært gravid fire ganger, aldri mistet, men jeg har blødd i alle svangerskapene.

Har inntrykk av at det er ganske vanlig å spotte litt i første trimester, men man vet jo aldri. Så dessverre er det ingenting annet å gjøre enn å vente å se, det kan gå bra, men du kan jo også være av de som mister...

Anonymkode: 949a6...14c

Skrevet

Tusen takk for alle svar❤ hadde jeg bare blødd hadde jeg ikke vært bekumra, men ettersom jeg hadde en liten periode i går med smerter er jeg redd det går feil😢 har legetieme til mandag, så får se åssen det går da😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...