Gå til innhold

"Jeg ønsker meg en lillebror"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er klisjé at barn liksom sier det. Nå er det MIN datter som har sagt det. Jeg sa enkelt og greit at det er det ikke så lett å få til. Kan ikke bare dra i butikken og kjøpe en lillebror. Hun har lillesøster, men det er en jente i bhg som har lillebror og tror hun synes det er litt spennende. Jeg har jenter, ingen gutter :)

Sier "alle barn" det én eller annen gang? 

Anonymkode: 562e8...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror veldig, veldig mange barn kommer med slike ønsker når de ser venner få småsøsken av det ene eller andre kjønn. 

Anonymkode: 05a9c...295

Skrevet

Klisje?

Jeg tror det er ganske vanlig. Selv så ønsket jeg det så veldig at jeg fortalte til folk at mamma hadde fått tvillinger, noe hun ikke hadde

Anonymkode: 92c7e...373

Skrevet

Jeg ønsket meg veldig en storebror da jeg var liten. Det var enda verre å få til. :P

Anonymkode: 8ab63...2cb

Skrevet

Det gjorde jeg å husker jeg 😂 fikk tilslutt 2 stk. Det var ikke så gøy som jeg hadde trodd 😛😂

Anonymkode: ab35e...d11

Skrevet

Skjønner ikke problematikken helt, jeg? 😂

Er det noe å henge seg opp i? Normalt at unger sier sånn 

Anonymkode: 3e2fa...270

Skrevet

Eldste her ønsket seg en lillebror som skulle hete Noah. Det var to småbrødre i barnehagen som het det, så han trodde vel navnet fulgte stillingen, haha!

Han hadde flaks og fikk en lillebror, men vi forbeholdt oss retten å velge et annet navn.

Skrevet

Min ønsket en lillebror som skulle hete Marshall (paw patrol). Han er synsk, fordi like etterpå ble jeg gravid...med gutt...men vi kalte han ikke Marshall da 😅 

Selv om flere kompiser har søstre så var det kun gutt han ønsket seg...så vi var litt nervøse på oul 😂 (Vi måtte vite kjønnet så vi Evt kunne bruke de beste mnd på mental forberedelse hvis det ikke var gutt)

Anonymkode: 05cf2...a0d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke problematikken helt, jeg? 😂

Er det noe å henge seg opp i? Normalt at unger sier sånn 

Anonymkode: 3e2fa...270

Problematikk? Litt vanskelig for det ;)? Det er et enkelt spørsmål.

Anonymkode: 562e8...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...