Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Hehe ja, får levert en høne i dag. Tips/oppskrift dere kan dele? Anonymkode: 39961...3ed
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Hønsefikassé! Søk på Google. det er kjempegodt. Eller prøv denne (for den har dill, de syns jeg er viktig):https://www.dagbladet.no/mat/oppskrift/honsefrikasse- Anonymkode: d8e40...376
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Jeg ville først ha gitt høna en grunndig vask så den skinner, så ville jeg frisørt den tilstrekkelig så den så delikat ut. Etter dette vil jeg ha forvarmet den til den ble fuktig, herfra kan mannen ta over... lykke til og ikke glem og avslutt med rimming!!!! Anonymkode: 824d7...008
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Åh, nå fikk jeg lyst på bestemors hjemmelagde hønsesuppe, det er mange år siden jeg har smakt det (bestemor har bodd på hjemmet i mange år nå) Anonymkode: b78b3...c57
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, nå fikk jeg lyst på bestemors hjemmelagde hønsesuppe, det er mange år siden jeg har smakt det (bestemor har bodd på hjemmet i mange år nå) Anonymkode: b78b3...c57 https://spiselandslaget.com/2012/10/08/honsesuppe-med-rotfrukter/ Anonymkode: b78b3...c57
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Jeg pleier å lage hønsefrikasse. Deler høna opp i mindre biter, tar løs lår og vinger. Koker høna i lettsaltet vann i ca 1,5 time. Jeg pleier å ha oppi gulrøtter siste 1/2 timen. Andre grønnsaker kan man også ha. Øser litt av krafta oppi en mindre kasserolle og lar den kjøle seg nesten helt ned. rører ut hvetemel i denne krafta, og koker opp mens jeg sper med mer kraft. koker den en stund til melsmaken er borte. Del høna opp i mindre biter, og plukk vekk bena. Ha det oppi sausen. Server med ris, evt kan du ha poteter også oppi siste 20 minutter. Når jeg tenker meg om, så kan man ha karri også oppi, men det glemte jeg sist jeg lagde den, ble godt likevel. Anonymkode: 99c2a...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå