Gå til innhold

Voksende mage uke 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er litt småstressa her. Magen vises allerede og jeg er bare 8 uker på vei. Har 2 fra før men husker ikke at det viste så tidlig før. Vanskelig å holde ser hemmelig for familie og kollegaer 😆😆 kanskje d er tvillinger...wææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan også hende at siden du har to fra før og magen er lett å tøye ut at du produserer litt mye fostervann.

Jeg hadde mye fostervann og stor mage hele mitt siste svangerskap, var på ekstra kontroller på sykehuset for mye fostervann kan også være et symptom på at noe er galt med fosteret, det var aldri noe galt. Legen på sykehuset sa at babyen var heldig som hadde et så romslig hus ferdig utbygd av sine søsken, babyen turnet rundt og hadde veldig god plass hele svangerskapet siden det var mye fostervann å svømme i.

Hvorfor må du holde det hemmelig for familien da, det er vel nå i første trimester med trøtthet, kvalme osv det er fint med litt forståelse og hjelp fra sine nærmeste?

Anonymkode: 7fb82...3a4

Skrevet

Så hyggelig at du tok deg tid til å svare..jeg har tenkt og fundert mye de siste dagene. 

For mye fostervann ? Aldri hørt om før faktisk!

Når begynte magen din og bli stor ? 

Jeg har all familien min 6 timer unna - selv om de er på besøk innimellom 😃 ville gi de en ekstra fin julegave 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...