Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Noen tips til bok til 6-åring, gutt? Jeg tenkte å lese for han på kvelden Noen som har lest operasjon sirkus/solnedgang/plastpose/spøkelse osv..? Er de bra? Ser de er på tilbud nå, så vurderer en av disse Anonymkode: 5cb02...35c
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Min sønn kan ikke fordra krim, og er heller ikke særlig begeistret for fantacy med drager, trollmenn osv. Men han er veldig glad i humor, så her har det gått mye i gamle klassikere av f.eks Kirkegaard (Gummitarzan osv) og Roald Dahl (Georgs magiske medisin, SVK osv). Ellers er jo Gutta i trehuset, Kaptein Supertruse o.l bøker noe "alle" leser har jeg inntrykk av. Anonymkode: 885b6...cbf
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Otto er et nesehorn. Anton og Arnold. Og flere titler av Ole Lund Kirkegaard Anonymkode: fd324...00b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen tips til bok til 6-åring, gutt? Jeg tenkte å lese for han på kvelden Noen som har lest operasjon sirkus/solnedgang/plastpose/spøkelse osv..? Er de bra? Ser de er på tilbud nå, så vurderer en av disse Anonymkode: 5cb02...35c De er kjempebra!! Fenger skikkelig min gutt og etter hvert kan de lese i dem selv. Anonymkode: 96d68...8ae
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Reven og grisungen, Den kjempestore pæra, De tre Bukkene Bruse (moderne utgaver). Anonymkode: 0cc07...a0f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen tips til bok til 6-åring, gutt? Jeg tenkte å lese for han på kvelden Noen som har lest operasjon sirkus/solnedgang/plastpose/spøkelse osv..? Er de bra? Ser de er på tilbud nå, så vurderer en av disse Anonymkode: 5cb02...35c De er knallbra. Men anbefaler også jakten på.. bøkene. Det er mer billedbøker, men med oppgaver på hvert bilde osv. Min 6åring elsker begge typene bøker. Roald Dahl er også en slager. Anonymkode: f3af1...ba0
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Roald Dahl: Charlie og sjokoladefabrikken Georgs magiske medisin Verdens største fersken Kaptein Supertruse-bøkene LasseMaja detektivbyrå-bøkene Reven og grisungen-bøkene av bjørn Rørvik Gutta i trehuset-bøkene kan han nok lese selv fra andre klasse, men de kan også brukes til høytlesing. Ellers anbefaler jeg veldig å bruke biblioteket. Da kan man låne med seg flere bøker og se hjemme hva som fenger. Anonymkode: f90aa...26f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 Vi har lest kaptein supertruse og detektivene(plastposeboken), de ble godt likt av 6 åringen her. Og den hunden, "Bisk". Bruker biblioteket flittig her, de som jobber der kjenner også ungene og er gode på tips om nye bøker som både foreldre og barn kan lese. Anonymkode: 42f5d...c9f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #9 Skrevet 17. november 2017 Tzatziki bøkene! De er mange å gamle, men fantastiske Anonymkode: 567c9...2f4
ielj Skrevet 17. november 2017 #10 Skrevet 17. november 2017 Bøkene om Mimbo Jimbo av Jakob Martin Strid fenger veldig her😊
Jenny-penny Skrevet 17. november 2017 #11 Skrevet 17. november 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen tips til bok til 6-åring, gutt? Jeg tenkte å lese for han på kvelden Noen som har lest operasjon sirkus/solnedgang/plastpose/spøkelse osv..? Er de bra? Ser de er på tilbud nå, så vurderer en av disse Anonymkode: 5cb02...35c Datteren min elsker de. Detektivbyrået👍🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå