Gå til innhold

Gravid med tvillinger! Trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er en jente på 19 år som venter tvillinger, er i uke 19. I det siste har jeg blitt veldig redd for at noe skal skje med en av dem eller at jeg skal miste begge. Noen dager kjenner jeg en del liv og noen dager er det helt stille, da blir jeg nervøs. Er det stor sannsynlighet for at noe kan skje nå? Tar imot alt av råd! Takk på forhånd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt.

Håper du har et godt nettverk rundt deg. Det er tøft å være så ung, og bli mor. Spesielt med tvillinger!

Anonymkode: 0d129...6b5

Skrevet

Det er helt normalt å kjenne varierende med liv så tidlig. Tror det er etter uke 24(?) du skal kjenne daglig bevegelse☺️

Skrevet

Helt normalt at du ikke kjenner så mye så tidlig. Jeg har tvillinger, og de var egentlig nokså rolige hele tiden. Rolige når de kom ut av magen også. :-)

Gled deg! Tvillinger er kjempegøy!! :-)

Anonymkode: ec76a...bd1

Skrevet

Sjansen for at det skal gå bra er ganske stor nå. 

Når det gjelder liv, vil det alltid være rolige dager, men etter uke 23-24 skal du kjenne litt liv hver dag. 

Jeg synes ikke du skal ha høy terskel for å kontakte jordmor om du blir bekymret, både siden du er såpass ung og bærer på tvillinger er det nok stor forståelse for at du trenger støtte og råd. 

Tvilliger er travelt, men det trenger ikke å være grusomt. Prøv å senke skuldrene og ta ting litt som de kommer. 

Masse lykke til, du går en flott og krevende tid i møte. 

Anonymkode: afc2f...d24

Skrevet

Tusen takk for gode svar! Føler meg tryggere av å høre slikt:-) Helt supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...