Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Exen min som prÞver Ä overbevise meg om at jeg betyr noe og vil ha meg tilbake. Har kontakt med henne som sÞrget for at det meste i forholdet gikk skeis. NÄ klarer jeg iallefall ikke Ä tro at han mener han elsker meg han bryr seg lite om mine fÞlelser tydligvis og hva det betyr for meg at han gjÞr stikk motsatt av alt han sier Ä mener. jeg vet jeg gjorde det slutt, men jeg elsker han enda. Men det var nettop pga dette det ble slutt. Jeg mÄ komme meg bort Men nÄ som jeg fikk vite dette ble jeg dobbeltknust:( han lyver om at han elsker meg Anonymkode: bdb91...7b2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Snu det rundt, og si: SĂ„ bra at jeg fikk bekreftet at valget mitt var det rette đ Kanskje noen som passer pĂ„ deg ovenfra, sĂ„ at du tvilte litt pĂ„ egen avgjĂžrelse, og ville vise deg hvor rett du hadde? Han er ikke verd Ă„ bruke tid pĂ„, tro meg. For 10 Ă„r siden sto jeg i samme situasjon. Var ung og dum, og tenkte "Ă h men jeg elsker ham jo!!". NĂ„ aner jeg ikke hva jeg tenkte pĂ„, og ikke elsket jeg ham heller. Et bedre liv venter! Go for it! Anonymkode: 1170d...849
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Snu det rundt, og si: SĂ„ bra at jeg fikk bekreftet at valget mitt var det rette đ Kanskje noen som passer pĂ„ deg ovenfra, sĂ„ at du tvilte litt pĂ„ egen avgjĂžrelse, og ville vise deg hvor rett du hadde? Han er ikke verd Ă„ bruke tid pĂ„, tro meg. For 10 Ă„r siden sto jeg i samme situasjon. Var ung og dum, og tenkte "Ă h men jeg elsker ham jo!!". NĂ„ aner jeg ikke hva jeg tenkte pĂ„, og ikke elsket jeg ham heller. Et bedre liv venter! Go for it! Anonymkode: 1170d...849 Jeg tror og hĂ„per du har rett. Det er bare.. Det gjĂžr meg ogsĂ„ sĂ„ sint Ă„ fĂ„ bekreftelser pĂ„ bekreftelser. Det er som Ă„ bli sĂ„ret pĂ„ nytt og pĂ„ nytt.. jeg innser at jeg mĂ„ komme meg over han. Og slutte Ă„ tro pĂ„ at han liker meg enda, vil ha meg tilbake osv. Anonymkode: bdb91...7b2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror og hĂ„per du har rett. Det er bare.. Det gjĂžr meg ogsĂ„ sĂ„ sint Ă„ fĂ„ bekreftelser pĂ„ bekreftelser. Det er som Ă„ bli sĂ„ret pĂ„ nytt og pĂ„ nytt.. jeg innser at jeg mĂ„ komme meg over han. Og slutte Ă„ tro pĂ„ at han liker meg enda, vil ha meg tilbake osv. Anonymkode: bdb91...7b2  Ingen kan fĂ„ deg til Ă„ fĂžle deg liten uten ditt samtykke, sa Eleanor Roosevelt đ Hev hodet, fortell deg selv at noe bedre venter, og gĂ„ fremad! Han hĂžres mer ut som en 18-Ă„rig guttevalp enn en voksen, moden mann! Anonymkode: 1170d...849
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev:  Ingen kan fĂ„ deg til Ă„ fĂžle deg liten uten ditt samtykke, sa Eleanor Roosevelt đ Hev hodet, fortell deg selv at noe bedre venter, og gĂ„ fremad! Han hĂžres mer ut som en 18-Ă„rig guttevalp enn en voksen, moden mann! Anonymkode: 1170d...849 Han er en veldig umoden og ingen mann. Men han er over 30 Ă„r. Han... det var ikke den jeg ble kjent med. Man blir virkelig ikke kjent med noen fĂžr man har bodd med dem. I natt kjente jeg pĂ„ en viderekommen sorg etter hovedsorgen. For er sĂ„ dum og tror. Tror pĂ„ han. Men det som er at han forstĂ„r det virkelig ikke selv heller. Han tror han kan gjĂžre hva han vil heletiden og skjĂžnner ikke at jeg har fĂžlelser. SĂ„nn var forholdet ogsĂ„. Off sĂ„ mye energi og tĂ„rer jeg slĂžser pĂ„ han. Jeg skjems:( Anonymkode: bdb91...7b2
Fru Banderas Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Hvis han ikke skjÞnner at du har fÞlelser mÄ han ha en lettere utviklingshemming.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 6 minutter siden, Fru Banderas skrev: Hvis han ikke skjÞnner at du har fÞlelser mÄ han ha en lettere utviklingshemming. Han gjÞr virkelig ikke det. Han sier alt han mÄ og burde si. Men alt av handlinger viser det stikk motsatte. Han har gjort sÄ utrolig mye som har knust hjertet. Og i tilleg skjÞnner han virkelig ikke hvorfor. Eller nekter Ä innse det. GjÞr som han vil. Han pulte jo ei ny dame et par dager etter bruddet i vÄrt hjem, nÄr jeg dro for Ä bearbeide fÞlelsene mine.  i vÄr seng pÄ rommet vÄrt. à penlyst med venner i huset pÄ fest. OgsÄ flere ganger pÄ flere av rommene i huset... Og han gir faen... alkuratt som om jeg ikke har betydd en dritt. Hans fÞlelser og ego skal alle ta hensyn til. Mens mine fÞlelser og alt som var mellom oss bare.. ikke betyr noe Anonymkode: bdb91...7b2
Fru Banderas Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 Men der har du jo svaret. Synd at noen folk er slik, men nÄr du vet at de er sÄnn sÄ kan du velge Ä fortsette uten.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #9 Skrevet 17. november 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er en veldig umoden og ingen mann. Men han er over 30 Ă„r. Han... det var ikke den jeg ble kjent med. Man blir virkelig ikke kjent med noen fĂžr man har bodd med dem. I natt kjente jeg pĂ„ en viderekommen sorg etter hovedsorgen. For er sĂ„ dum og tror. Tror pĂ„ han. Men det som er at han forstĂ„r det virkelig ikke selv heller. Han tror han kan gjĂžre hva han vil heletiden og skjĂžnner ikke at jeg har fĂžlelser. SĂ„nn var forholdet ogsĂ„. Off sĂ„ mye energi og tĂ„rer jeg slĂžser pĂ„ han. Jeg skjems:( Anonymkode: bdb91...7b2  Men tenk sĂ„ sterk du allerede har vĂŠrt! Du har satt foten ned, og sagt nei! Du har snudd ryggen til en uakseptabel situasjon, og sett at du fortjener MYE bedre. Du er en bedre kvinne enn han noensinne vil fĂ„. Se din egen verdi, og gled deg til fremtiden â€ïž Anonymkode: 1170d...849
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #10 Skrevet 17. november 2017 Ja jeg har gjort mye. Men um som jeg har vÊrt har jeg senket gÄrden min og tillat han og vÊre venn.. pÄ face og snapp og hatt det hyggelig. Pratet ut om ting og trodd det betydde noe. Og trodd pÄ han nÄr han sier han elsker meg enda like hÞyt som fÞr osv... nÄ er jeg bare sint.. Og har lyst til og kaste han helt ut av livet mitt igjen. For han fortjener virkelig ikke min godhet ... han misbruker den gode i meg med disse falske fÞlelsene sine og lÞgnene.. liker det ikke. Men i morgen flytter jeg endelig ut av felles bolig. Og etter det. Da.. da kan jeg kutte han helt ut. Endelig. Kjenner jeg er bitter pÄ han igjen pga dette.. ÄÄÄÄÄh. SÄ godt og fÄ ut endel her... selvrespekten min og verdigheten min skal han ikke fÄ ta fra meg. Anonymkode: bdb91...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ