GĂ„ til innhold

Han har kontakt med henne igjen 😯

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exen min som prÞver Ä overbevise meg om at jeg betyr noe og vil ha meg tilbake. Har kontakt med henne som sÞrget for at det meste i forholdet gikk skeis. NÄ klarer jeg iallefall ikke Ä tro at han mener han elsker meg :( han bryr seg lite om mine fÞlelser tydligvis og hva det betyr for meg at han gjÞr stikk motsatt av alt han sier Ä mener. :( jeg vet jeg gjorde det slutt, men jeg elsker han enda. Men det var nettop pga dette det ble slutt. Jeg mÄ komme meg bort Men nÄ som jeg fikk vite dette ble jeg dobbeltknust:( han lyver om at han elsker meg :(

Anonymkode: bdb91...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snu det rundt, og si: SĂ„ bra at jeg fikk bekreftet at valget mitt var det rette 😊

Kanskje noen som passer pÄ deg ovenfra, sÄ at du tvilte litt pÄ egen avgjÞrelse, og ville vise deg hvor rett du hadde? 

Han er ikke verd Ă„ bruke tid pĂ„, tro meg. For 10 Ă„r siden sto jeg i samme situasjon. Var ung og dum, og tenkte "Åh men jeg elsker ham jo!!". 

NÄ aner jeg ikke hva jeg tenkte pÄ, og ikke elsket jeg ham heller. Et bedre liv venter! Go for it!

Anonymkode: 1170d...849

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Snu det rundt, og si: SĂ„ bra at jeg fikk bekreftet at valget mitt var det rette 😊

Kanskje noen som passer pÄ deg ovenfra, sÄ at du tvilte litt pÄ egen avgjÞrelse, og ville vise deg hvor rett du hadde? 

Han er ikke verd Ă„ bruke tid pĂ„, tro meg. For 10 Ă„r siden sto jeg i samme situasjon. Var ung og dum, og tenkte "Åh men jeg elsker ham jo!!". 

NÄ aner jeg ikke hva jeg tenkte pÄ, og ikke elsket jeg ham heller. Et bedre liv venter! Go for it!

Jeg tror og hÄper du har rett. Det er bare.. Det gjÞr meg ogsÄ sÄ sint Ä fÄ bekreftelser pÄ bekreftelser. Det er som Ä bli sÄret pÄ nytt og pÄ nytt.. jeg innser at jeg mÄ komme meg over han. Og slutte Ä tro pÄ at han liker meg enda, vil ha meg tilbake osv. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror og hÄper du har rett. Det er bare.. Det gjÞr meg ogsÄ sÄ sint Ä fÄ bekreftelser pÄ bekreftelser. Det er som Ä bli sÄret pÄ nytt og pÄ nytt.. jeg innser at jeg mÄ komme meg over han. Og slutte Ä tro pÄ at han liker meg enda, vil ha meg tilbake osv. 

Ingen kan fĂ„ deg til Ă„ fĂžle deg liten uten ditt samtykke, sa Eleanor Roosevelt 😉

Hev hodet, fortell deg selv at noe bedre venter, og gÄ fremad! Han hÞres mer ut som en 18-Ärig guttevalp enn en voksen, moden mann!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen kan fĂ„ deg til Ă„ fĂžle deg liten uten ditt samtykke, sa Eleanor Roosevelt 😉

Hev hodet, fortell deg selv at noe bedre venter, og gÄ fremad! Han hÞres mer ut som en 18-Ärig guttevalp enn en voksen, moden mann!

Han er en veldig umoden og ingen mann. Men han er over 30 Är. Han... det var ikke den jeg ble kjent med. Man blir virkelig ikke kjent med noen fÞr man har bodd med dem. I natt kjente jeg pÄ en viderekommen sorg etter hovedsorgen. For er sÄ dum og tror. Tror pÄ han. Men det som er at han forstÄr det virkelig ikke selv heller. Han tror han kan gjÞre hva han vil heletiden og skjÞnner ikke at jeg har fÞlelser. SÄnn var forholdet ogsÄ. Off sÄ mye energi og tÄrer jeg slÞser pÄ han. Jeg skjems:(

Skrevet

Hvis han ikke skjÞnner at du har fÞlelser mÄ han ha en lettere utviklingshemming.

Skrevet
6 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Hvis han ikke skjÞnner at du har fÞlelser mÄ han ha en lettere utviklingshemming.

Han gjĂžr virkelig ikke det. Han sier alt han mĂ„ og burde si. Men alt av handlinger viser det stikk motsatte. Han har gjort sĂ„ utrolig mye som har knust hjertet. Og i tilleg skjĂžnner han virkelig ikke hvorfor. Eller nekter Ă„ innse det. GjĂžr som han vil. Han pulte jo ei ny dame et par dager etter bruddet i vĂ„rt hjem, nĂ„r jeg dro for Ă„ bearbeide fĂžlelsene mine.  i vĂ„r seng pĂ„ rommet vĂ„rt. Åpenlyst med venner i huset pĂ„ fest. OgsĂ„ flere ganger pĂ„ flere av rommene i huset... Og han gir faen... alkuratt som om jeg ikke har betydd en dritt. Hans fĂžlelser og ego skal alle ta hensyn til. Mens mine fĂžlelser og alt som var mellom oss bare.. ikke betyr noe :(

Skrevet

Men der har du jo svaret.

Synd at noen folk er slik, men nÄr du vet at de er sÄnn sÄ kan du velge Ä fortsette uten.

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er en veldig umoden og ingen mann. Men han er over 30 Är. Han... det var ikke den jeg ble kjent med. Man blir virkelig ikke kjent med noen fÞr man har bodd med dem. I natt kjente jeg pÄ en viderekommen sorg etter hovedsorgen. For er sÄ dum og tror. Tror pÄ han. Men det som er at han forstÄr det virkelig ikke selv heller. Han tror han kan gjÞre hva han vil heletiden og skjÞnner ikke at jeg har fÞlelser. SÄnn var forholdet ogsÄ. Off sÄ mye energi og tÄrer jeg slÞser pÄ han. Jeg skjems:(

Men tenk sĂ„ sterk du allerede har vĂŠrt! Du har satt foten ned, og sagt nei! Du har snudd ryggen til en uakseptabel situasjon, og sett at du fortjener MYE bedre. Du er en bedre kvinne enn han noensinne vil fĂ„. Se din egen verdi, og gled deg til fremtiden ❀

Skrevet

Ja jeg har gjort mye. Men um som jeg har vÊrt har jeg senket gÄrden min og tillat han og vÊre venn.. pÄ face og snapp og hatt det hyggelig. Pratet ut om ting og trodd det betydde noe. Og trodd pÄ han nÄr han sier han elsker meg enda like hÞyt som fÞr osv... nÄ er jeg bare sint.. Og har lyst til og kaste han helt ut av livet mitt igjen. For han fortjener virkelig ikke min godhet ... :( han misbruker den gode i meg med disse falske fÞlelsene sine og lÞgnene.. liker det ikke. Men i morgen flytter jeg endelig ut av felles bolig. Og etter det. Da.. da kan jeg kutte han helt ut. Endelig. Kjenner jeg er bitter pÄ han igjen pga dette.. ÄÄÄÄÄh. SÄ godt og fÄ ut endel her... selvrespekten min og verdigheten min skal han ikke fÄ ta fra meg. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...