Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i kveld, den slo ut tvert.

Litt småfortvilet, dette er barn nr 4.. men vi får glede oss og ta det som det kommer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere greier dette :)

I morgen bør gjerne mannen din bestille time til å kutte strengen. Du har gått gravid fire ganger, det er det minste han kan gjøre for familien nå. Da slipper dere å tenke mer på det etter at siste er født.

Lykke til... og gratulerer :)

Anonymkode: de6bb...cec

Skrevet

Ikke press han til å kutte strengen, uten han selv vil. Jeg presset veldig på, og fornuften sa, som i ditt tilfelle, at det var det rette å gjøre. Problemet er at nå har jeg en mann med null sexlyst, og han er bitter på meg, og jeg angrer på at jeg presset han til å gjennomføre, før han var mentalt klar. Om vi ikke snart opplever bedring, så spørs det hvor lenge vi kan fortsette som et par. Jeg skulle gjort mye for å kunne tatt det valget på ny. Vi har faktisk vurdert å gjøre om inngrepet, men det koster mye, og er jo dumt når vi ikke ønsker flere barn. I grunn så er det vel blitt et psykisk problem, men uansett, situasjonen er låst.

Anonymkode: f0e00...bae

Skrevet

Jeg står på venteliste til sterilisering. Jeg har blitt gravid på både spiral og nå psprøyte. Nei, jeg ber han ikke kutte strengen :)

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke press han til å kutte strengen, uten han selv vil. Jeg presset veldig på, og fornuften sa, som i ditt tilfelle, at det var det rette å gjøre. Problemet er at nå har jeg en mann med null sexlyst, og han er bitter på meg, og jeg angrer på at jeg presset han til å gjennomføre, før han var mentalt klar. Om vi ikke snart opplever bedring, så spørs det hvor lenge vi kan fortsette som et par. Jeg skulle gjort mye for å kunne tatt det valget på ny. Vi har faktisk vurdert å gjøre om inngrepet, men det koster mye, og er jo dumt når vi ikke ønsker flere barn. I grunn så er det vel blitt et psykisk problem, men uansett, situasjonen er låst.

Anonymkode: f0e00...bae

Han må jo komme seg til psykolog. Dette er jo fullt løsbart, uten kirurgi -det vil ikke løse noe. Hvis han vil løse det da. 

Anonymkode: 0b2de...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...