Rani7 Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Tok test i kveld, den slo ut tvert. Litt småfortvilet, dette er barn nr 4.. men vi får glede oss og ta det som det kommer
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Dere greier dette I morgen bør gjerne mannen din bestille time til å kutte strengen. Du har gått gravid fire ganger, det er det minste han kan gjøre for familien nå. Da slipper dere å tenke mer på det etter at siste er født. Lykke til... og gratulerer Anonymkode: de6bb...cec
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Ikke press han til å kutte strengen, uten han selv vil. Jeg presset veldig på, og fornuften sa, som i ditt tilfelle, at det var det rette å gjøre. Problemet er at nå har jeg en mann med null sexlyst, og han er bitter på meg, og jeg angrer på at jeg presset han til å gjennomføre, før han var mentalt klar. Om vi ikke snart opplever bedring, så spørs det hvor lenge vi kan fortsette som et par. Jeg skulle gjort mye for å kunne tatt det valget på ny. Vi har faktisk vurdert å gjøre om inngrepet, men det koster mye, og er jo dumt når vi ikke ønsker flere barn. I grunn så er det vel blitt et psykisk problem, men uansett, situasjonen er låst. Anonymkode: f0e00...bae
Rani7 Skrevet 17. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2017 Jeg står på venteliste til sterilisering. Jeg har blitt gravid på både spiral og nå psprøyte. Nei, jeg ber han ikke kutte strengen
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke press han til å kutte strengen, uten han selv vil. Jeg presset veldig på, og fornuften sa, som i ditt tilfelle, at det var det rette å gjøre. Problemet er at nå har jeg en mann med null sexlyst, og han er bitter på meg, og jeg angrer på at jeg presset han til å gjennomføre, før han var mentalt klar. Om vi ikke snart opplever bedring, så spørs det hvor lenge vi kan fortsette som et par. Jeg skulle gjort mye for å kunne tatt det valget på ny. Vi har faktisk vurdert å gjøre om inngrepet, men det koster mye, og er jo dumt når vi ikke ønsker flere barn. I grunn så er det vel blitt et psykisk problem, men uansett, situasjonen er låst. Anonymkode: f0e00...bae Han må jo komme seg til psykolog. Dette er jo fullt løsbart, uten kirurgi -det vil ikke løse noe. Hvis han vil løse det da. Anonymkode: 0b2de...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå