Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/norges-rikeste-kvinne-slapp-unna-med-begrenset-bot-etter-promillekjoering/a/24189542/ For vanlig dødelige er det ingen nåde, 1,5 mnd- inntekt Anonymkode: f2d86...084
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Hun er student og inntekten henner er 9000 kr per måned, så her har de tatt hensyn til formue i tillegg. Straffen bør jo også stå i forhold til det hun har gjort, så 250 000 i bot er vel passende. PS, antar at du, slik som meg ikke hadde fått 250 000 kr i bot her? Anonymkode: 2d20a...b1d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Så du synes ikke 250 000 var nok? Anonymkode: a825a...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå