Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Er det teit å gi julekort med bildet av mor og barn sammen? Har ikke verdens beste økonomi før jul så har ikke råd til å ta nye bilder,å de nyeste bildene jeg har av sønnen min er for dårlig oppløsning eller hva det heter,til at det går ann å bruke bildet. Men har ett fint bildet av meg og sønnen min sammen som ble tatt i fjor å lurte på å bruke det til årets julekort. Anonymkode: 94b78...ca2
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Det hadde jeg syns var kjempekoselig.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 Helt klart veldig koselig. Anonymkode: a3cbc...2ee
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Jeg vil mye heller ha bilder av de voksne enn ungene. Med få unntak er det jo de voksne som er mine venner som jeg er glad i. Ofte er jeg helt uinteressert i barna. Anonymkode: 08f50...085
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg vil mye heller ha bilder av de voksne enn ungene. Med få unntak er det jo de voksne som er mine venner som jeg er glad i. Ofte er jeg helt uinteressert i barna. Anonymkode: 08f50...085 Sender omtrent kun til familie.De to venninene jeg skal gi julekort er veldig intressert i gutten min å ber gjerne om å få han på overnatting en helg,så vil tro de er intressert i ett julekort med bildet av han på Anonymkode: 94b78...ca2
Yellow Brick Road Skrevet 16. november 2017 #6 Skrevet 16. november 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil mye heller ha bilder av de voksne enn ungene. Med få unntak er det jo de voksne som er mine venner som jeg er glad i. Ofte er jeg helt uinteressert i barna. Anonymkode: 08f50...085 Helt enig. Og det gjelder enten det er tantebarn eller barn av perifere venner. Og jeg er ganske sikker på at jeg vil tenke det samme når jeg ev får barnebarn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå