Gå til innhold

teit med julekort med bildet av voksne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å gi julekort med bildet av mor og barn sammen? Har ikke verdens beste økonomi før jul så har ikke råd til å ta nye bilder,å de nyeste bildene jeg har av sønnen min er for dårlig oppløsning eller hva det heter,til at det går ann å bruke bildet. Men har ett fint bildet av meg og sønnen min sammen som ble tatt i fjor å lurte på å bruke det til årets julekort.

Anonymkode: 94b78...ca2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg syns var kjempekoselig. 

Skrevet

Helt klart veldig koselig.

Anonymkode: a3cbc...2ee

Skrevet

Jeg vil mye heller ha bilder av de voksne enn ungene. Med få unntak er det jo de voksne som er mine venner som jeg er glad i. Ofte er jeg helt uinteressert i barna.

Anonymkode: 08f50...085

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vil mye heller ha bilder av de voksne enn ungene. Med få unntak er det jo de voksne som er mine venner som jeg er glad i. Ofte er jeg helt uinteressert i barna.

Sender omtrent kun til familie.De to venninene jeg skal gi julekort er veldig intressert i gutten min å ber gjerne om å få han på overnatting en helg,så vil tro de er intressert i ett julekort med bildet av han på :)

Anonymkode: 94b78...ca2

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig. Og det gjelder enten det er tantebarn eller barn av perifere venner. Og jeg er ganske sikker på at jeg vil tenke det samme når jeg ev får barnebarn også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...