Gå til innhold

Hvor fant du dine venner hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra barneskolen har jeg min aller nærmeste venninne. Fra ungdomsskolen ingen. Fra vgs ei venninne. Resten er fra arbeidslivet. 

Anonymkode: 8f3c1...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste venninne traff jeg under studiene.

Resten er folk jeg har truffet i barselgruppe, blant naboene og på jobb.

Jeg har ingen venninner igjen fra tiden opp til 18 år.

Anonymkode: c2686...00c

Skrevet

Fra skoletida, nabo, tidligere kollega, nåværende kollega, barselgruppe, mor til barnehage/skolevenner av barna er mine venninner. 

Skrevet

Mine to nærmeste venner traff jeg på videregående. Ellers traff jeg noen i kirkelig miljø da jeg gikk på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 127cd...9b1

Skrevet

Har 4 nære venninner, 2 av dem bodde i samme nabolag som jeg vokste opp i så kan ikke huske første møte med dem. Så har jeg ei venninne fra vgs jeg fremdeles er veldig nær så møtte jeg ei i fjor når jeg var ute å gikk tur. Vi var begge i permisjon med nesten like gamle babyer, vi var begge litt ensomme og pratesjuke å begynte bare å prate når vi plutselig kom side om side. Vi har fått veldig god kontakt og prater sammen daglig nesten. 

Ellers har jeg også noen venner jeg kjenner fra ulike jobber jeg har hatt som møtes et par ganger i året. 

Anonymkode: d22b7...fcd

Skrevet

Jobb og studier. Vennene fra skoletida møter jeg aldri. 

Anonymkode: 5a5e2...cea

Skrevet

Har ei veninne fra barndommen. Hadde lite kontakt noen år før hun flyttet til samme by som meg. Nå har vi litt kontakt, ikke veldig mye men endel. Passer barna hennes, vi finner på litt forskjellig begge familiene osv. Har en venn jeg ble kjent med i ungdomstiden også. Vi har veldig sporadisk kontakt, men hver gang vi møtes føles det ut som tiden ikke har gått.  Nesten rart hvordan båndet mellom oss er selv om vi ikke har så mye kontakt. Min beste venn har jeg funnet igjennom mitt ene barns fritidsinteresse. Det er stor aldersforskjell på oss og vi er veldig forskjellig, men vi er som knoll og tott sammen. Vi snakker sammen daglig nesten, treffes flere ganger i uka. Om det bare er en kaffekopp i forbifarten eller om vi hjelper hverandre med noe.   Vi liker å gjøre ting sammen, så skal den ene male ett rom gjør vi det sammen. Tjenester går frem og tilbake. Kona hans er veldig fornøyd for slipper å hjelpe til med slike ting hun ikke liker, for jeg liker slike ting. Idag skal jeg huse datteren deres litt, for hun kommer hjem på overraskelsesbesøk. Så dørene er åpene begge veier for alle i begge familier selv om vi sndre ikke har sp mye kontakt i det daglige, jeg kjenner kona men ikke veninne med henne. 

Har noen venner jeg har blitt kjent med etter vi flyttet, de fleset har jeg fått iforbindelse med ungene. De fleste har unger på mine barns alder.

Anonymkode: 41b82...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...