Gå til innhold

Synes folk er frekk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i butikk. Er nattåpent. har % fra 21-24. Folk spør nå om å få %. 

Ville dere gjort det? 

Anonymkode: 84632...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Da får de komme tilbake når det er prosenter. 

Skrevet

Det må du jo ikke finne på å gjøre. Er vel senterledelsen(om tilknyttet kjøpesenter) eller butikksjefen selv som styrer det. 

Anonymkode: 94f82...4c9

Skrevet

Nei. Ikke om jeg skal gi % men om du ville spurt om å få de før? 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Ikke om jeg skal gi % men om du ville spurt om å få de før? 

Ja, jeg ville spurt og jeg ville ikke handlet hos deg hvis jeg ikke fikk det. Om jeg hadde kommet tilbake på kveldstid kommer an på hvor viktig det var å få tak i varen.

Anonymkode: 23b71...b19

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg ville spurt og jeg ville ikke handlet hos deg hvis jeg ikke fikk det. Om jeg hadde kommet tilbake på kveldstid kommer an på hvor viktig det var å få tak i varen.

Gi meg en god grunn???

Visst tilbudet er fra 21 hvorfor skal du få de før? 

Mer ingen poeng da. 

Skrevet

Nei, jeg hadde aldri spurt om det

Anonymkode: 3d02c...a8d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gi meg en god grunn???

Visst tilbudet er fra 21 hvorfor skal du få de før? 

Mer ingen poeng da. 

Når dere forteller at dere selger varen til nedsatt pris, sier dere egenlig at den ikke er verdt mer. Dere trenger jo ikke å si ja når jeg spør, men det skal mye til at dere klarte å gi meg følelsen av å gjøre et ok kjøp hvis dere samtidig fortalte at om et par timer ville den falle 20% i pris.

Skrevet

Det der er så utrolig idiotisk. Denne vasen er verdt 500kr nå, men verdien faller om 2 timer. Så pinlig det må være å stå i kassen 

Anonymkode: e32bb...31c

Skrevet

Det er jo et vanlig salgstriks, i likhet med mange andre, som 3-for-2 etc. Hvorfor skulle det være pinlig å stå i kassa?  Det er da heller ikke noe de i kassa har bestemt.

Anonymkode: cae9e...a17

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når dere forteller at dere selger varen til nedsatt pris, sier dere egenlig at den ikke er verdt mer. Dere trenger jo ikke å si ja når jeg spør, men det skal mye til at dere klarte å gi meg følelsen av å gjøre et ok kjøp hvis dere samtidig fortalte at om et par timer ville den falle 20% i pris.

Du får ta deg bryet med å komme tilbake senere da. 

Anonymkode: 3e8a0...697

Skrevet

Hvorfor i all verden er det frekt? 

Å forvente prosenter er frekt. Å bli sur hvis du ikke får prosenter er frekt. Å spørre om rabatt er aldri frekt!!

Jeg spør stadig vekk om rabatter, spesielt hvis jeg handler mye eller hvis det er i en butikk hvor jeg er god kunde. Og hvis jeg vet at den aktuelle varen enten kommer på salg eller selges rimeligere hos en konkurrent er det direkte dumt å ikke spørre om rabatt. Så får deg heller være opp til butikken om det er viktig å selge varen til meg😉

Anonymkode: 680cb...13e

Skrevet

Alle ordinære varer i butikken er 20% fra 21-24. 

Det er et trekkplaster til å få kunder til å komme på de klokkeslettene når det skal være åpent. 

Kan ikke fordra nattåpent. 

HI

Skrevet

På senteret jeg jobber, er det ikke lov å gi prosenter før kl.2100. 

Dette er for å trekke folk pluss at kundene går videre til neste butikk og spør etter prosenter der også. Får de ikke der, så blir de sure pga de fikk i første butikken.

Blir bare tull! Er det fra 21-24, så er det fra 21-24, enkelt og greit. 

Anonymkode: 01d7b...294

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får ta deg bryet med å komme tilbake senere da. 

Anonymkode: 3e8a0...697

Hvis jeg ikke fikk rabatten ville jeg nok gjøre det hvis det var noe som var viktig. Hvis det bare var en ny genser eller noe sånt ville jeg sjekke andre butikker og sansynlig vis ikke kjøpt noe den dagen.

Skrevet

Det blir som å stå dagen før black friday og be om de prisene...

Er tilbudet i mellom et viss klokkeslett så er det det. Er ikke flaut og si: Det er kampanjen sentret kjører i forbindelse med nattåpent, den starter kl 21.00 og jeg kan dessverre ikke gi den før. 

Blir kunden sur, ja så får kunden bli sur. Folk må kunne oppføre seg

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja ja, det er du som dummer deg ut ved å bli sur over slikt. Det er slike som deg som vi i butikk prater om og ler av.

Anonymkode: a7e56...c25

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja ja, det er du som dummer deg ut ved å bli sur over slikt. Det er slike som deg som vi i butikk prater om og ler av.

Anonymkode: a7e56...c25

Hvem sier jeg blir sur? 

Om dere ikke har noe mer spennende å prate om så prat i vei og le så mye dere vil. Det lader ikke meg, men det kan sette butikken i et litt dårlig lys hvis andre kunder hører dere.

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes folk bør respektere tilbuder når de er. 

Skrevet

Bare si at kassasystemet er låst for den funksjonen fram til gitte klokkeslett ;)

Anonymkode: 762ed...d57

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare si at kassasystemet er låst for den funksjonen fram til gitte klokkeslett ;)

Anonymkode: 762ed...d57

Bør jo helst ikke lyve om sånt. Ofte kan kunden finne en praktisk måte å gå rundt slike forklaringer. Da blir det vanskeigere å si nei. Det er ikke nødvendig å gi noen grunn.

-jeg ser dere egentlig starter tilbud om 2 timer. Kan jeg få varen til den prisen nå?

-nei, der går desverre ikke.

-synd, da skal jeg ikke ha den. Ha en fin kveld.

Det er ikke værre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...