Gå til innhold

Hvilken vinterjakke til 14 årig jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snart 14 år gammel jente som trenger ny vinterjakke. Hun har aldri vært spesielt opptatt av merkeklær, stort sett handlet på Cubus og Bik Bok. Hun har ellers likt de klærne hun har i  Abercrombie, Jean Paul og Super Dry, men egentlig ikke veldig opptatt av merker.

Hun har begynt på ungdomsskolen og jeg ønsker å kjøpe en fin jakke til henne. Hun er opptatt av at det ikke skal koste så mye, og det er fint, men jeg har lyst til at hun skal få en fin jakke. Har dere noe tips til hvor vi kan titte? Butikker/nettsider?

Anonymkode: 294e5...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at en 14 årig jente har ønsker selv? Hva med å ta henne med til byen, la henne se utvalget og velge selv? Du ser vel hva hennes venner har på seg??

Anonymkode: 2924e...bb2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en snart 14 år gammel jente som trenger ny vinterjakke. Hun har aldri vært spesielt opptatt av merkeklær, stort sett handlet på Cubus og Bik Bok. Hun har ellers likt de klærne hun har i  Abercrombie, Jean Paul og Super Dry, men egentlig ikke veldig opptatt av merker.

Hun har begynt på ungdomsskolen og jeg ønsker å kjøpe en fin jakke til henne. Hun er opptatt av at det ikke skal koste så mye, og det er fint, men jeg har lyst til at hun skal få en fin jakke. Har dere noe tips til hvor vi kan titte? Butikker/nettsider?

Anonymkode: 294e5...d90

Min 14-åring kjøpte nyligen jakke på Zalando. Ellers mye på Nelly.com, ASOS, og Boozt.com

Anonymkode: 52e97...7f2

Skrevet

Min jente har en parkas fra Didrikson. Vand- og vintett, varm og god, veldig fornøyd.

Anonymkode: 944f5...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...