Gå til innhold

Er jeg den eneste her som ikke bruker snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg vurdere? Alle snakker om det og jeg får ofte spørsmål om hva jeg heter. Har liksom aldri sett poenget? 

Anonymkode: 8cbc3...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke heller. Savner det ikke. Sende bilder og filmer kan man klare på 1000 måter.

Anonymkode: aab79...f3b

Skrevet

Jeg har det heller ikke 

Anonymkode: c7b65...a63

Skrevet

Jeg vet nesten ikke hva det er engang. :P

Anonymkode: 32004...613

Skrevet

Jeg har heller ikke snapchat. Føler meg litt utenfor i blant, men synes jeg bruker nok tid på sosiale medier fra før. En venninne av meg har ingen sosiale medier

Anonymkode: b3a44...22f

Skrevet

Nei, nå får det holde synes jeg.

Har facebook og instagram konto. Bruker facebook messenger mest, så kunne klart meg uten alt annet.

Anonymkode: 0093d...26c

Skrevet

Hehehe  Dere får skaffe dere det! Da skjønner dere hva dere har gått glipp av 😊 Jeg er lite på tlf. Jeg, bruker mest tiden her inne, på Snap og leser nyheter. 

Anonymkode: b497d...f63

Skrevet

Jeg fikk det mye bedre etter jeg sluttet med snapchat, nå slapper jeg av istedenfor å tenke at dette burde jeg snappe

Anonymkode: c5435...919

Skrevet

Jeg har Snapchat. Det er nok den appen på telefonen min som er minst i bruk. Forstår meg ikke helt på den greia der. 

Anonymkode: 0fd10...01c

Skrevet

Jeg bruker hverken Snapchat, Facebook eller Instagram og lever fint med det. Vet om mange som bruker masse tid på det og er alltid redd å gå glipp på noe, derfor sjekker de mobilen sin hver 5. minutt.

Skrevet

Jeg har Snapchat, men bruker det sjelden. Kikket gjennom snappene èn gang i uka eller noe slikt. Jeg er ikke noe glad i slike snapper med sang eller tullete fjes, som sendes "bare for at". Nei, du går ikke glipp av noe som helst.

Skrevet

Jeg vurderte det, men da jeg skulle installere appen så ville den jo ha tilgang til hele telefonen. Ble ikke noe snapchat for meg. 

Anonymkode: 084f6...930

Skrevet

Jeg kjører rimmekurs en gang i uken og da bruker jeg Snapchat, ellers ikke i bruk...

Anonymkode: 15422...e16

Skrevet

Nei, jeg har hverken snapchat eller instagram, vet ikke forskjellen på dem heller. Om noen har lyst å forklare forskjellen så opplys meg gjerne ;)

Har heller ikke vært på fb på to og et halvt eller tre år. Hadde litt abstinenser i begynnelsen, men så har det egentlig bare vært godt å slippe.

Anonymkode: efccf...0f3

Skrevet

jeg har,men bruker det sjelden, jeg liker bedre face og insta

Skrevet

Jeg har heller ikke. Det enste jeg har er FB, og den brukes omtrent ikke

Anonymkode: 7c048...aeb

Skrevet

Jeg har det, men bruker det aldri. Får en snap en gang i mnd fra søster, og da med sånn dustete hundetunge. Irriterer meg egentlig bare. Tror jeg sletter hele appen. 

Anonymkode: 45570...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...