Cersei Lannister Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Jeg har ikke tv-kanaler etter det analoge nettet ble slått av (kommer ikke til å fikse meg det heller før jeg flytter igjen) Men så har jeg juletradisjoner som innebærer grevinnen og hovmesteren og julemorgen. Vet noen om de kan sees via nrk sin nett-tv? Hvis ikke må jeg fikse meg kanaler
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Det står at julemorgen ikke er tilgjengelig lenger, så den er vel fra i fjor? Så hvis det er nytt hvert år?, så kommer det vel kanskje i år og. Kvelden før kvelden, som inneholder grevinnen og hovmesteren ligger der nå. Grevinnen og hovmesteren ligger og på youtube Anonymkode: 98e96...455
Cersei Lannister Skrevet 16. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2017 Det er ei direktesending de har hvert år, så nei den ligger ikke der enda
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Du kan se direktesendingene til NRK via nett. Anonymkode: 081b7...4ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Om du går inn på NRK ligger det en fane på toppen som heter TV, trykker du på den kan du videre velge direkte-TV, der ser du det samme som går på TV, samtidig som det går på TV https://tv.nrk.no/direkte/nrk1 Anonymkode: 59574...a4c
Cersei Lannister Skrevet 16. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2017 Yey, da slipper jeg og fikse meg Tv-kanaler til jul Takk for svar, fikk akutt panikk for å ikke få med meg julefavorittenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå