Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Har akkurat lest ferdig "Svikne dagar" og "Napolikvartetten" av Elena Ferrante. Lenge siden jeg hadde en så god leseropplevelse og opplevde å bli dratt inn i historien på den måten. Hva skal jeg lese nå? Noen som har tips til andre bøker/forfattere som er like bra? (Står på venteliste på biblioteket på "Den dunkle dottera", så skal lese den også etter hvert). Anonymkode: f0ffe...16b
sug lut Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 The Border trilogy - Cormack McCarthy. Om du vil ha en leseopplevelse som varer like lenge.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: The Border trilogy - Cormack McCarthy. Om du vil ha en leseopplevelse som varer like lenge. Vil gjerne ha en leseropplevelse som varer like lenge hvis den er like bra. Er den det? Takk for tips! :-) Anonymkode: f0ffe...16b
sug lut Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil gjerne ha en leseropplevelse som varer like lenge hvis den er like bra. Er den det? Takk for tips! :-) Anonymkode: f0ffe...16b Det er så usannsynlig forskjellig at det er vanskelig å si "like bra", men for meg var det fascinerende på noe av den sammen måten, pga språket og detaljeringa og tyggemotstanden. Skal sies at den ikke er ferdigtygd - er halvveis i siste bind og så ble den lagt igjen på sommerhytta, men skal plukkes opp igjen når jeg kommer dit.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Kanskje rett og slett Kristin Lavransdatter-trilogien, hvis du ikke har lest den, eller det er lenge siden? Anonymkode: 6956f...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå