Gå til innhold

Har du stor mage når du puster skikkelig ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt fortvilet, jeg har så stor mage når jeg puster ut. Merker at jeg nok ubevisst går rundt å holder magen inne. 

Er det noen flere som går å holder magen inne?

Anonymkode: a6855...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! 👎🏼👎🏼

Anonymkode: a8478...c19

Skrevet

Holder den ikke inne, men om jeg blåser den ut ser jeg ut som om jeg er 7 mnd gravid. 

Anonymkode: e2b78...94f

Skrevet

Ja, jeg ser skikkelig gravid ut hvis jeg slapper av i magen.

Anonymkode: c55ca...2fb

Skrevet

Når jeg puster skikkelig ut, så er jo magen min inn, men nå jeg puster skikkelig inn, så går magen min ut.  Magen skal jo ikke ut når man puster ut!

Anonymkode: a0736...b07

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg puster skikkelig ut, så er jo magen min inn, men nå jeg puster skikkelig inn, så går magen min ut.  Magen skal jo ikke ut når man puster ut!

Anonymkode: a0736...b07

Hvordan kan magen din gå ut, når du puster skikkelig inn. Magen skal ikke inn når man puster ut. Det er jo helt bakvendt

Anonymkode: 4a799...643

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan magen din gå ut, når du puster skikkelig inn. Magen skal ikke inn når man puster ut. Det er jo helt bakvendt

Lungene fylles med luft og organene må gi plass, ikke sant? Hvis du forserer utpust (ikke det samme som å slappe av), går magen inn. Men om du slapper av og slipper magen ut, så går den jo ut, men da puster du ikke så mye ut som du klarer. 

Skrevet

Jeg har begynt å drikke Heinz eplecidereddik, begynte igår. Ser allerede resultater. Fantastisk produkt. Idag la jeg merke til at magen ikke stakk ut. Sist jeg tok denne kuren, tok jeg av 100 gram hver dag! Nå blir det 3 måneder med samme kur! 

Anonymkode: d18d8...dc2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har begynt å drikke Heinz eplecidereddik, begynte igår. Ser allerede resultater. Fantastisk produkt. Idag la jeg merke til at magen ikke stakk ut. Sist jeg tok denne kuren, tok jeg av 100 gram hver dag! Nå blir det 3 måneder med samme kur! 

Hvor mye eplecidereddik drikker du da? Det må jo smake forferdelig?

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye eplecidereddik drikker du da? Det må jo smake forferdelig?

Jeg tar et stort melkeglass og muligens et par spiseskjeer med den forferdelige drikken. Tar litt vann i for å tynne den ut, styrtdrikker. Etter det, skyller jeg munnen. Deretter drikker jeg litt rent vann. Vannet renner kaldt under hele prosessen.  Alt er gjort på få sekunder (for ja, det smaker pyton, he he). 

Jeg tror jeg bruker 10 sekunder på dette. Dette gjør jeg morgen og kveld! Men sist jeg gjorde det, kombinerte jeg med ingefærte eter middag etc. 

Jeg hadde bedre helse, mer energi, sov bedre, ble kvitt leggkramper på nettene, sluttet å svette på nattestid, listen er lang. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar et stort melkeglass og muligens et par spiseskjeer med den forferdelige drikken. Tar litt vann i for å tynne den ut, styrtdrikker. Etter det, skyller jeg munnen. Deretter drikker jeg litt rent vann. Vannet renner kaldt under hele prosessen.  Alt er gjort på få sekunder (for ja, det smaker pyton, he he). 

Jeg tror jeg bruker 10 sekunder på dette. Dette gjør jeg morgen og kveld! Men sist jeg gjorde det, kombinerte jeg med ingefærte eter middag etc. 

Jeg hadde bedre helse, mer energi, sov bedre, ble kvitt leggkramper på nettene, sluttet å svette på nattestid, listen er lang. 

Hmm, interessant :) Men hva er det med eplciderddik som er så bra, som gir vekttap og de andre tingene du nevner her?

Skrevet

Hmm, interessant :) Men hva er det med eplciderddik som er så bra, som gir vekttap og de andre tingene du nevner her?

Masse vitaminer og mineraler. Samt en metthetsfølelse i tillegg til at kroppen bruker fettet på annen måte enn ellers (ikke spør meg hvordan) men her er litt lesestoff:

http://livsgleder.com/bloggen/eplecidereddik/

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det stemmer. Med støttemusklene (transversus abdominii) presser man magen inn, dermed spiler man ribbekassen ut, og holder mellomgulvet nede for å kunne få det siste av luften ut. Så slapper  man av, mellomgulvet slipper løs oppover. Dermed slipper ny luft inn i lungene, mellomgulvet dyttes ned av lungevolumet og mageskinnet beveger seg utover.

Dette er i alle fall min metodikk når jeg underviser sang, for da kan man kontrollere luftstrømmen på utpust (og det er jo på utpust vi synger/snakker.) Dersom du konstant går med magemusklene strammet, har du garantert dårlig kvalitet på pusten. 

Anonymkode: db292...39a

Skrevet

Nei, det stemmer. Med støttemusklene (transversus abdominii) presser man magen inn, dermed spiler man ribbekassen ut, og holder mellomgulvet nede for å kunne få det siste av luften ut. Så slapper  man av, mellomgulvet slipper løs oppover. Dermed slipper ny luft inn i lungene, mellomgulvet dyttes ned av lungevolumet og mageskinnet beveger seg utover.

Dette er i alle fall min metodikk når jeg underviser sang, for da kan man kontrollere luftstrømmen på utpust (og det er jo på utpust vi synger/snakker.) Dersom du konstant går med magemusklene strammet, har du garantert dårlig kvalitet på pusten. 

Anonymkode: db292...39a

Hmm, jeg har det. Ikke kan jeg synge heller. Kan ikke synge eller lese høyt uten å trekke pusten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...