Gå til innhold

Aleinemødre som har ca 30 utbetalt i mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere spare noe? Jeg har to barn (barne og ungdomsskole) og har 32000 utbetalt i mnd, inkludert barnetrygd (men uten bidrag, jeg får ikke noe som helst i bidrag). Synes det er supervanskelig å spare mer enn 2000 i mnd. 2000-3000 sparer jeg i mnd til tannregulering, konfirmasjon, ferie, lappen til ungene osv.. får dere til mye sparing?

Er så mange utgifter, klær, sko, aktiviteter på ungene, nye klær til dem ofte....skulle gjerne spart et par tusen til....

Anonymkode: a5543...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer dere spare noe? Jeg har to barn (barne og ungdomsskole) og har 32000 utbetalt i mnd, inkludert barnetrygd (men uten bidrag, jeg får ikke noe som helst i bidrag). Synes det er supervanskelig å spare mer enn 2000 i mnd. 2000-3000 sparer jeg i mnd til tannregulering, konfirmasjon, ferie, lappen til ungene osv.. får dere til mye sparing?

Er så mange utgifter, klær, sko, aktiviteter på ungene, nye klær til dem ofte....skulle gjerne spart et par tusen til....

Anonymkode: a5543...6ee

Synes du er kjempeflink jeg👍🏼

Anonymkode: 8b064...6fe

Skrevet

Sparer  1000 i mnd. Har 36 000, men lån, husleie og alle utgifter alene tar det meste.

Anonymkode: 0e2b8...68e

Skrevet

Har ganske nøyakting 30000 utbetalt. Alene med 4 barn. Har desverre ikke noe til overs til sparing, selv om jeg føler jeg burde klart det..

Anonymkode: 782ba...9e1

Skrevet

Har utbetalt 21 000 i mnd og sparer vare 500,- dahuslånet er på 10 000

Anonymkode: d3f51...9a9

Skrevet

Har ca 25 000 kr ut i mnd. Sparer lite. Målet er 500 på sparing og 250kr til hver av ungene. Håper jeg får det i boks. 

Anonymkode: 45538...254

Skrevet

Synes du sparer mye jeg.... Jeg er også alenemor, men har mindre inn enn deg. Sparer absolutt ingenting, har ikke sjans...

Anonymkode: 5127d...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...