Gå til innhold

Jeg haaaaater

Anbefalte innlegg

Skrevet

at mannen suger og slipper meg på brystvortene! Har aldri kunnet fordra det, det er overfølsomt på en veldig ekkel måte. Har sagt det til ham omtrent like mange ganger som vi har hatt sex, men det går jo ikke inn! Virker som om hodet hans ikke er i stand til å forstå dette. 

Han har vært bortreist noen dager, og har sendt et par sms der han hinter om at han ønsker seg sex når han kommer hjem i kveld. Har gjerne sex, jeg, men vurderer å sette en plasterlapp over hver brystvorte før jeg entrer soverommet!

Altså, alvorlig talt: Jeg kan da umulig være den eneste kvinnen som ikke liker dette? Det kan da ikke være så umulig å begripe?

Anonymkode: 5493f...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

at mannen suger og slipper meg på brystvortene! Har aldri kunnet fordra det, det er overfølsomt på en veldig ekkel måte. Har sagt det til ham omtrent like mange ganger som vi har hatt sex, men det går jo ikke inn! Virker som om hodet hans ikke er i stand til å forstå dette. 

Han har vært bortreist noen dager, og har sendt et par sms der han hinter om at han ønsker seg sex når han kommer hjem i kveld. Har gjerne sex, jeg, men vurderer å sette en plasterlapp over hver brystvorte før jeg entrer soverommet!

Altså, alvorlig talt: Jeg kan da umulig være den eneste kvinnen som ikke liker dette? Det kan da ikke være så umulig å begripe?

Ikke slipper - slikker.

Skrevet

Snakk om det når dere er utenfor senga! Snakk om begges forventninger, begges håp og ønsker og grenser. Men å snakke om det i senga er ikke riktig plass.

Jeg tror at det at din mann liker kvinnebryst er vanligere enn kvinner som ikke liker å få brystene sine stimulert.

Men dere er to som skal ha sex, da må dere finne løsninger. Sexolog kan også være en god idé, for det virker som om du har opparbeidet en del frustrasjon og sinne pga. dette, og da må dere ta grep før det utvikler seg enda mer feil.

Anonymkode: 0525d...bcf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om det når dere er utenfor senga! Snakk om begges forventninger, begges håp og ønsker og grenser. Men å snakke om det i senga er ikke riktig plass.

Jeg tror at det at din mann liker kvinnebryst er vanligere enn kvinner som ikke liker å få brystene sine stimulert.

Men dere er to som skal ha sex, da må dere finne løsninger. Sexolog kan også være en god idé, for det virker som om du har opparbeidet en del frustrasjon og sinne pga. dette, og da må dere ta grep før det utvikler seg enda mer feil.

Anonymkode: 0525d...bcf

Ingen behov for sexolog, nei. Jeg er ikke sint, men ganske oppgitt over å gang på gang måtte påpeke at jeg ikke liker noe, fordi han stadig "glemmer" det. Han må gjerne klemme meg på brystene, men stimulering av brystvorten er ekkelt. Og jeg har selvsagt sagt dette utenfor senga. Synes bare det er så ekstremt merkelig at en slik beskjed ikke går inn første gang!

Skrevet

Smør eddik på brystvortene dine i kveld- handling foran ord kvinne!😅

Skrevet

Klask han i hodet hver gang han begynner. Da lærer han fort 👍🏻

Skrevet
1 minutt siden, Twintipp skrev:

Smør eddik på brystvortene dine i kveld- handling foran ord kvinne!😅

Ikke så dumt, det! Men eddik på brystvortene... Ser for meg etseskader. Hva tror du om Go`negl?

HI

Skrevet

Jeg synes heller ikke noe om det, det byr meg faktisk i mot. Men siden mannen er en puppemann så lar jeg han få lov fordi han luker så godt. Så desverre ingen råd herfra, men jeg forstår deg.

Anonymkode: 011f3...017

Skrevet

Liker det ikke jeg heller, nekter mannen å gjøre det eller beholder bh/singlet på

Anonymkode: b0ebe...5c7

Skrevet

Go'negl! Definitivt!!

Anonymkode: d2fe2...0a3

Skrevet

Skrik nei fy deg. Vær gang han gjør det, tar et par uker så lærer han det. Evnt sprayflaske med vann, og spray vær gang han gjør det. :scorpis:

Anonymkode: a4f58...490

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes heller ikke noe om det, det byr meg faktisk i mot. Men siden mannen er en puppemann så lar jeg han få lov fordi han luker så godt. Så desverre ingen råd herfra, men jeg forstår deg.

Det trengs luking på vorta? Du ER hårete!

Anonymkode: 7278d...481

Skrevet

Liker det ikke selv 🙈 Men er raus og lar han få lov fordi det tenner han. -men begrenset, altså bare et par ganger. Da er det bedre at han bruker hendene en at han bruker munn og tunge. 

Anonymkode: 68314...749

Skrevet

Jeg liker det heller ikke i det hele tatt! Det er ekkelt og sensitivt. Mannen mener at alle damer elsker det, akkurat som i filmer.

Anonymkode: 6cec6...8d4

Skrevet

Jeg er en av de som elsker det! Uten det kommer jeg nesten ikke.

Anonymkode: 7abd8...c92

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det trengs luking på vorta? Du ER hårete!

Anonymkode: 7278d...481

Haha, jeg mente at han liker det så godt. Glemte å dobbeltsjekke før jeg publiserte 😂

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en av de som elsker det! Uten det kommer jeg nesten ikke.

Anonymkode: 7abd8...c92

Samme her. All pirrende berøring av vortene sender deilige signaler ned til klitten, og forspill med sånt gjør meg våt og klar. 

Det jeg ikke liker er biting. Det er bare vondt. Men lett suging og lek med tungen er godt. 

Anonymkode: 78e4d...af3

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. All pirrende berøring av vortene sender deilige signaler ned til klitten, og forspill med sånt gjør meg våt og klar. 

Det jeg ikke liker er biting. Det er bare vondt. Men lett suging og lek med tungen er godt. 

For en nyhet, virkelig? Aldri hørt eller visst om at det godt for noen kvinner!

Skrevet

De ene brystvorten min får samboeren ikke lov til røre (den er altfor sensitiv og blir rett og slett vond). Han glemmer seg noen ganger, men da bare sier jeg at "du er på feil pupp" og så bytter han ;) 

Anonymkode: 5b209...908

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en nyhet, virkelig? Aldri hørt eller visst om at det godt for noen kvinner!

Seriøst, eller er du ironisk? Selvsagt er det en kjent sak at man har sensuelle følelser der. 

Og like selvsagt er det at det kan være mer ubehagelig enn godt under mensperioden og når man er i ammeperiode osv. Var også ekkelt under svangerskapet. Men i normale tilstander så er det utrolig deilig å bli pirret på brystvortene. 

Men jeg skjønner også at det ikke trenger å være sånn for absolutt alle, vi er jo forskjellige. Men jeg er ikke unormal heller, jeg vet mange har det som meg 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...