Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #1 Skrevet 15. november 2017 Får dere opp "mine kjøp" For å se historikk osv eller forsvinner dette under den buede skjermen? Anonymkode: 1c943...697
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Ingen problemer med buet skjerm på iphone Anonymkode: bd57d...02d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Jeg har Samsung S8 og Vipps, og "Mine kjøp" er langt unna kanten av skjermen, mer mot midten? Tar opp ca. høyre tredel av bunnen. Jeg opplever egentlig ikke at noe forsvinner under den buede skjermen? Anonymkode: 70d7f...eee
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Ok mine kjøp er ikke på skjermen en gang. Jeg mangler nederste delen av skjermen . Så får det ikke opp. Måtte logge inn på samboeren sin for å se så tydelig at skjerminnsrillingene mine er feil. H.i Anonymkode: 1c943...697
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok mine kjøp er ikke på skjermen en gang. Jeg mangler nederste delen av skjermen . Så får det ikke opp. Måtte logge inn på samboeren sin for å se så tydelig at skjerminnsrillingene mine er feil. H.i Anonymkode: 1c943...697 Hmmm, så rart. Har du prøvd å restarte telefonen? Avinstallere og reinstallere Vipps-appen? Hvis det ikke hjelper ville jeg gitt beskjed til Vipps. Anonymkode: 70d7f...eee
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #6 Skrevet 15. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmmm, så rart. Har du prøvd å restarte telefonen? Avinstallere og reinstallere Vipps-appen? Hvis det ikke hjelper ville jeg gitt beskjed til Vipps. Anonymkode: 70d7f...eee Jepp det har jeg prøvd. Skjermen er fortsatt lik. Jeg ser på en måte at noe mangler. Skjermen stopper før lista slutter(på forsiden ligger jo historikk for privatpersoner). Da ser jeg bare halvparten av siste navnet så ser at noe mangler. Veldig irriterende men må være noe med mine skjerminnstillinger. H.i Anonymkode: 1c943...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå