Gå til innhold

Jeg tror jeg må begynne å barbere meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjegg. Nå har jeg nappet og nappet i flere år, men skjeggstubbene blir bare hardere og mørkere. Hva kan jeg gjøre, annet å begynne å barbere meg? 

Anonymkode: afb70...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekke hormonnivåene dine hos lege, høre om det er noe å gjøre.

Jeg ville ikke barbert meg, skjeggstubber er ikke pent, og det stikker når du skal gi en klem. Er det mye kan du kanskje få dekket noe hjelp, f.eks med laser?

Ville uansett startet hos lege og evt fortsatt hos hudterapeut, det finnes mange hårfjerningsmetoder som ikke gir skjeggstubber (krem, lys, epilering osv)

Anonymkode: 9f8b3...723

Skrevet

Jeg ga opp for noen år siden og bruker kjapt høvelen under haka om morgenen. Og en sjelden gang på noen partier over munn. Er heldigvis ikke heldekkende hos meg, så disse små partiene tar jeg sånn. Skulle det eskalere vil jeg nok oppsøke laserbehandling.

Anonymkode: 5322b...ac2

Skrevet

Hi her.

Jeg var jos en laserklinikk i vår, men damen der mente at hårene mine var for lyse til laser. Laseren fungerer stort sett bare på indere/pakistanere osv med relativt lys hud og svarte hår. Dermed ville hun ikke behandle meg.

Jeg har vært hos legen, og det feiler meg ingenting. 

Noen som har prøvd noen kremer da? Funker de?

Anonymkode: afb70...307

Skrevet

Voks strips da? Hårene vokser "mykere" ut en barbering som kutter tvers over og gir "stubber"

Anonymkode: d517d...cbf

Skrevet

Kjøp en sånn philips lasermaskin til hjemmebruk. Jeg har brukt den en stund nå, har mindre og mindre hår. Nå kan det gå nesten en måned før jeg må ta over med den.

Anonymkode: 4a819...b58

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp en sånn philips lasermaskin til hjemmebruk. Jeg har brukt den en stund nå, har mindre og mindre hår. Nå kan det gå nesten en måned før jeg må ta over med den.

Hvor mye koster den?

Jeg har barbert meg med høvel hver dag i over 10 år.....

Anonymkode: 783d0...c29

Skrevet

Jeg går til hudpleier, og får vokset. Det er mer effektivt😊

Jeg har pcos, så det er grunnen til mine ansiktshår.

Anonymkode: b7e06...dd3

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye koster den?

Jeg har barbert meg med høvel hver dag i over 10 år.....

Anonymkode: 783d0...c29

Tror mannen betalte rundt 4000kr, er verdt det 👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...