Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #2 Skrevet 15. november 2017 Dille. Synes autokorreturen. Hills, mener jeg. Anonymkode: f4a2c...4c8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #3 Skrevet 15. november 2017 Vi hentet valp på fredag, fikk med en 15 kg sekk med royal canin valpefor. Det var den måten oppdretteren brukte, så da forsetter vi med det tenker jeg. Anonymkode: 640ba...f2a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 Vi bruker hills og specifik Anonymkode: b7d11...b72
Superdolly Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 Vi bruker Royal Canin, av den enkle grunn at det er det eneste foret hunden min spiser.
Liv & Røre Skrevet 15. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dille. Synes autokorreturen. Hills, mener jeg. Anonymkode: f4a2c...4c8 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Bruk fôr med høyt kjøttinnhold. RC og Hill's er tullefôr. Canagan, Eukanuba, Orijen osv er betre. Anonymkode: 159ac...4cd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 Royal Canin har, og har alltid blitt regnet som "bedre" enn Eukanuba. Selv har jeg foret mine 7 hunder på Royal canin og Vom&Hundemat i alle år, og det har funket veldig bra. Fin pels, lite avføring og mye energi. Men hva som funker for mine trenger ikke funke for andre. Det viktigste er uansett å ta en forsiktig og skånsom tilvenning når man bytter for, ellers blir en liten valp ofte mongo i magen. Husk også at det vil ta noen måneder før en kan se hvordan hunden fungerer på det nye foret. Mange bytter etter 2 uker fordi de tror det ikke funker noe bra, og da er det på`an igjen. I starten syns jeg det er viktigere å bruke samme foret som oppdretteren deres, det er dette valpen er vant med. Så kan dere heller gjøre et forbytte om og når valpen har behov for det senere. Anonymkode: 562ee...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå