Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Sønnen min har hatt feber noen dager, og jeg lurer på om han er feberfri i morgen, kan han gå på skolen da? Formen er egentlig grei og han kjeder seg hjemme.... Anonymkode: cae53...b6f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Han går i første klasse, som dere sikkert skjønner.... :-) HI Anonymkode: cae53...b6f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Her vil de ha ungene på skolen selv om de er små syke. Så ingen feberfri dag her.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Om formen er fin og han ikke feiler noe som er veldig kjipt å smitte andre med har jeg gjerne latt de gå på skolen men slippe sfo så dagen ikke blir så lang og slitsom. Anonymkode: b0179...b95
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 Har de vært skikkelig syke så har jeg hatt de hjemme en dag og sett at de virkelig er febetfri og kommet seg, men har de bare hatt litt feber i forbindelse med en vanlig forkjølelse så kan de gå på skolen hvis de er i ok form selvom de hadde litt feber dagen før. Anonymkode: f842b...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå