Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid 😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg går på p-piller, men siste mnd har jeg hatt omgangssyken så frykter at de ikke har fungert slik de skal,har et barn fra før hun testet jeg klart positivt på 2 dager etter forventet mens. 

Men Nå er jeg 5 dager uten mens skal egentlig begynne å spise piller på torsdag. 

Tesen viste negativt på 2 dager etter forventet mens og 5dager etter  altså i dag tidlig tok jeg en cb digital. 

Jeg demonterte den for motorsykler og er 3 streker inni.  2 svake og en strek kontroll strek. Prøvde å legge til bilde men fikk ikke til. 

Vurderer å ta en test til i dag? 

Burde jeg vente litt ? 

Har slitt med celle endringer det siste året så  fikk en konjensering i mai, er 25 år og aldri opplevd å ikke få mens utenom når jeg var gravid med vesla på 3. 

Også lurer jeg på om det er farlig å bli gravid med lette celle endringer ? 

Ikke det beste tidspunktet å bli gravid på har kun vært sammen med kjæresten i 6 mnd og er student og jobber. Alt går jo så lenge man vil men veldig usikker på alt nå😱 

tusen takk for svar! 

Anonymkode: 59e83...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor demonterer man tester?

Anonymkode: 0deaf...ae1

Skrevet

For det var jo det jeg spurte om🤣 

noen er mer nysgjerrige en andre, Derfor noen mennesker velger å bli forskere og godt er nå enda det for verden sin del👍🏻 

Kanskje derfor du spurte om det spm også? Av nysgjerrighet ✌🏼 

Skrevet

Når på pillebrettet hadde du omgangssyken da?

Når du går på p-piller har du jo vanligvis ikke eggløsning, sånn at den må da skje spontant ved en glipp i pillene. Det blir derfor ikke helt riktig å teste ved forventet mens, for det forutsetter jo at eggløsning var 14 dager tidligere. Hvis du hadde eggløsning senere, så kan det være for tidlig å teste nå.

Anonymkode: c74e1...585

Skrevet

Ca midt i pille brett på 21 piller, går på yasminelle. 

Aldri opplevd dette før, men har mens murringer er trøtt og små kvalm. Slik som jeg vanligvis blir når jeg skal ha mensen.

i den pille frie uken pleier mensen å komme første dagen uten piller kan gå to dager også men aldri gått lengre. 

Nå skal det sies at min normale syklus når jeg ikke går på prevensjon er 28-29 dager.

Skrevet

Alle får tre streker på cb digital, den er regulert annerledes enn de andre, det er meningen med tre streker. 

Kan legge med min test som var positiv, så kan du se.. 

71C1EC64-A6D8-4098-A11A-852EE70F50E9.jpeg

Anonymkode: ab87a...160

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Alle får tre streker på cb digital, den er regulert annerledes enn de andre, det er meningen med tre streker. 

Kan legge med min test som var positiv, så kan du se.. 

71C1EC64-A6D8-4098-A11A-852EE70F50E9.jpeg

Anonymkode: ab87a...160

Takk, hvor langt var du på vei her? 

Min hadde disse strekene men de to nederste er mye svakere.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

DDC35CB9-2652-4633-AADA-BBA714C724C0.jpeg

Der fikk jeg til bilde glemteteksten da, 

men er cb digital mer sensitiv? 

Skrevet

Digitaltesten er den som trenger minst sensitiv, den er ikke til å teste tidlig med.

Ville tatt en ny test før jeg begynte med pillene igjen, ta en med morgenurin i morgen eller på torsdag.

Om du var syk den 21. kan du ha fått en eggløsning i dagene etter det om pillen ikke ble tatt opp i kroppen, om du da fikk en eggløsning f.eks den 22. eller 23. bør du være langt nok på vei nå til at de viser positivt.

Anonymkode: f2bf2...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...