Gå til innhold

Dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort. Min mann har to større barn med eksen. Både hun og vi har nå en 5- åring hver. Disse går i samme bhg. Nå er det et ønske fra begge om å besøke hverandre, slik de gjør med de andre barna i bhg. Eksen til mannen nekter. Hva ville dere sagt til 5- åringen?

Anonymkode: f5838...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, utrolig umodent av ex'en. Skal de gå på samme skole også?

Anonymkode: 3899e...675

Skrevet

Vanskelig det der. Jeg aner heller ikke hva dere kan si til 5-åringen. Er liksom ikke så mye annet enn sannheten, for alt annet vil jo bli gjennomskuet, tror jeg.

Tror jeg ville forsøkt å få med mann og hans eks til familievernkontoret. Ev. at mannen gjorde det alene under påskudd å diskutere de største barna med eksen og så ta opp barna de nå har fått på hver sin kant.

Selv om de ev. hadde et bittert brudd så har jo begge gått videre, da blir det veldig umodent av henne å la egne problemer og hangups gå utover barnet sitt. Det vil jo også påvirke bursdager og ev. skole senere også. Er man voksen nok til å få barn så bør man også være voksen nok til å ta tak i egne problemer fremfor å la disse gå utover barna.

Anonymkode: a419b...323

Skrevet

Skal gå på samme skole ja. Helt forferdelig dette

Anonymkode: f5838...af3

Skrevet

Det er jo ikke et dilemma, det er en helt klar sak: mannen din er dust og må skjerpe seg. Klart de må få besøke hverandre!

Anonymkode: 8f9a4...e5e

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke et dilemma, det er en helt klar sak: mannen din er dust og må skjerpe seg. Klart de må få besøke hverandre!

Anonymkode: 8f9a4...e5e

Hvorfor er mannen hennes en dust og må skjerpe seg? 

Anonymkode: 28848...d47

Skrevet

Har dere samvær med de større barna til mannen din`?

Skrevet

Jøss, så utrolig merkelig av henne.

Spør som luten, har dere samvær med de eldste barna? Disse to 5-åringene har jo felles søsken, er like gamle og bor i samme skolekrets, alt ligger jo til rette for at de skal bli venner.

Nekter mammaen fordi din mann har sviktet de eldste barna sine og dere ikke har samvær med dem? Det er liksom eneste grunnen jeg kan tenke meg til å nekte.....

Anonymkode: 46d8e...9d9

Skrevet

Oi! Kom plutselig på at vi var i en lik situasjon da vi vokste opp. Kompisen til brodern ble plutselig stebroren vår. Han var jo hjemme hos oss og lekte da de gikk på barneskolen, selvom pappa hatet faren hans.   Utrolig barnslig av ho mora! Stakkars barn 💔

Anonymkode: c9c87...76d

Skrevet

La de besøke hverandre. Blir teit at de skal besøke alle andre bortsett fra hverandre. De har to andre barn sammen så suck it up. Dere må sammarbeide uansett så dere dør vel ikke om ungene besøker hverandre. 

Hi

Anonymkode: ba072...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...