Gå til innhold

Hvilken kjøkkenmaskin trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en kjøkkenmaskin, min aller første sådan. Skal bruke den til boller, pizzadeig, brød, og vanlig kaker og slikt. Holder det med 1200w? Og en bolle på 6.7?

Anonymkode: d1e92...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til brøddeig er ikke kitchen aid noe særlig til. Det er en fancy mixmaster etter min mening.

Kjøp en skikkelig Kenwood eller electrolux

Anonymkode: 3aead...785

Skrevet

Kenwood med en skikkelig motor, den har du glede av i mange mange år.

Anonymkode: c8526...5a6

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til brøddeig er ikke kitchen aid noe særlig til. Det er en fancy mixmaster etter min mening.

Ja de så jeg på, og selvom de er aldri så kule utseendemessig så er de jo svindyre!! Og har mye mindre av alt føler jeg...

Så på kenwood.. Holder det med 6.7 liter? Og 1200 w?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig her, jeg hadde Kenwood før og byttet til Kitchenaid. Angrer veldig på det, for Kitchenaiden passer ikke til å lage brød og bolledeig osv.. Nå skal jeg investere i Kenwood igjen, og da skal jeg ha den største med bolle på 6,7 liter og 1700 W :)

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja de så jeg på, og selvom de er aldri så kule utseendemessig så er de jo svindyre!! Og har mye mindre av alt føler jeg...

Så på kenwood.. Holder det med 6.7 liter? Og 1200 w?

Jeg har 1200 w og ville valgt større om jeg skulle velge igjen. Min klarer brøddeig til 3 brød, men det er tungt for den og da beveger den seg på kjøkkenbenken.

Anonymkode: c8526...5a6

Skrevet

6.7 liter holder. 

Men jeg ville kjøpt mer enn 1200w. Du kommer aldri til å angre på de ekstra hundrelappene. 

Anonymkode: a51a5...999

Skrevet

Okey, takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...