Gå til innhold

Skal tatovere bryn om et par dager... Noen med erfaring her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vondt er det? Har snakket med ei venninne som er tatovør, og hun sier at det går helt fint med bedøvelse. Jeg har 4 tatoveringer fra før, blant annet en stor en med både highlighting, fargefyll og sånt. Synes ikke det gjorde noe vondt i det hele tatt, til tross for 5 timer i tatoveringsstolen. Hvilke forskjellige typer bryn har de forresten? Har hørt at de har noe som heter microblading og "stripe", og at det er penest å tatovere på "hår", slik at det ser ut som vanlige bryn.

For dem som ønsker å slenge dritt og si at jeg vil se ut som en klovn etterpå - mine egne bryn vokser i forskjellige retninger for hvert hår, og er ca 3 cm korte. Å tegne på bryn hver morgen frister ikke lenger, jeg er ikke noe flink, så derfor ble valget permanent. Hun som gjør det er veldig flink ut fra bilder som jeg har fått.

Anonymkode: 23181...5a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatovert bryn, det er det ingen som ser og det er veldig pent. Tatovøren, eller PMU artisten, brukte det som kalles stråteknikk. Veldig naturlig, veldig pent. En venninne tok mikroblading hos en annen, det var veldig smertefullt og resultatet levde ikke opp til hennes forventninger. Viktigste du gjøre er å gå til noen som er dyktige og kan vise til gode resultater. Lykke til! :)

Anonymkode: 81d92...e5d

Skrevet

Svaret er enkelt: Ikke gjør det.

Du ser ut som om noen har tegnet tusj på deg i flere uker. 

Skrevet

Jeg har tatt hos Sol`s PMU på Majorstua og hun kan sine saker. Fikk en bedøvelsekrem på brynene i forkant. Merket jo litt, men litt smerte tåler man. 

Skrevet

Jeg har 3D bryn, og elsker mine!!

Anonymkode: 708ae...150

Skrevet

Jeg har gjort det og ble ikke fornøyd med resultatet. Det gjorde fryktelig vondt.

Anonymkode: d1cfb...6bf

Skrevet

hadde aldri gjort det, så stygt

Anonymkode: 47ead...596

Skrevet

Ikke gjør det. Uansett hvor flink de er så ser man at de ikke er ekte. Da ville jeg heller gått til en sminkør og fått hjelp til å lære å tegne på bryn selv 

Anonymkode: 5dc64...302

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 3D bryn, og elsker mine!!

Anonymkode: 708ae...150

Hva er det?

Anonymkode: 6ff38...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...