Gå til innhold

Retur av varer fra lekmer. Hjelp me

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fatter ingenting av retur reglene på lekmer nettsiden... kjøpte en dress som var for liten.  Nå må jeg bytte til en større og altså sende inn retur. Kjøpte den på lekmer.no. Får et brev med dressen der det står om retur regler Osv på svensk og bes sende Mail til lekmer.se(?) om jeg lurer på noe. Dressen var på tilbud når jeg kjøpte den, nå er den full pris... er det vanlig å handle ny dress før man sender inn den gamle? Og må jeg betale full pris isåfall nå?? 🙈 og så aner jeg ikke (forstår ikke hva de skriver) hvordan jeg gjør med returseddel... vil det si den klistrelappen jeg får med? Hva med den lappen med koder og diverse? Dere fatter nok ikke hva jeg mener 😅 aaarh

Anonymkode: a15ef...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvordan de gjør det, men Nelly har sånn at du legger inn ny bestilling og sender tilbake den opprinnelige, ergo prisen blir full på varen :) 

Anonymkode: 06b7c...0cf

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke helt hvordan de gjør det, men Nelly har sånn at du legger inn ny bestilling og sender tilbake den opprinnelige, ergo prisen blir full på varen :) 

Seriøst? Så siden eg vil bytte til en større str må jeg betale full pris når jeg kjøpte den på tilbud i utgangspunket... håper ikke det er sånn der... er jo ikke sånn i butikken om vi bytter der 🤔🤔

Skrevet

Send dem en Mail og spør om du kan få bytte dressen i en større størrelse uten mellomlegg. Om ikke så må du betale full pris - fratrekket for tilbudsdressen.

Anonymkode: 1d63a...c41

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Så siden eg vil bytte til en større str må jeg betale full pris når jeg kjøpte den på tilbud i utgangspunket... håper ikke det er sånn der... er jo ikke sånn i butikken om vi bytter der 🤔🤔

Ser de har skrudd opp prisene på dressene, men lagt til 20% ekstra avslag. Er du rask så får du det til samme pris :) 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser de har skrudd opp prisene på dressene, men lagt til 20% ekstra avslag. Er du rask så får du det til samme pris :) 

https://lekmer.no/reimatec-vinterdress-copenhagen/p/19181 det er denne... fortsatt full pris... de svarer meg ikke på Mail ☺️

Skrevet

Åja ser nå... 

Skrevet

Fortsatt 150 kr dyrere enn jeg kjøpte den for inkludert frakt... men er det virkelig slik det er altså.. trodde bytte var til samme pris. Får prøve å kontante dem igjen..

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fortsatt 150 kr dyrere enn jeg kjøpte den for inkludert frakt... men er det virkelig slik det er altså.. trodde bytte var til samme pris. Får prøve å kontante dem igjen..

Hei! Nå har jeg sjekket opp selv, fikk varene mine fra lekmer i dag og dressen manglet! De er også utsolgt på nettsiden. Leste i returreglene at om en vare har gått opp i pris så skal du bare bestille den som vanlig og sende en e-post, så korrigerer de prisen på fakturaen din. Returportoen på den gamle dressen er gratis, men du må betale porto på den nye dressen :) 49 kr :) 

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Nå har jeg sjekket opp selv, fikk varene mine fra lekmer i dag og dressen manglet! De er også utsolgt på nettsiden. Leste i returreglene at om en vare har gått opp i pris så skal du bare bestille den som vanlig og sende en e-post, så korrigerer de prisen på fakturaen din. Returportoen på den gamle dressen er gratis, men du må betale porto på den nye dressen :) 49 kr :) 

Å så flott. Tusen tusen takk for at du gadd å svare meg😊 ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...