Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Har testet tidlig og synes jeg ser en svak strek. Anonymkode: 05cfc...63a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Takk. Det var det jeg fryktet, men trengte at noen andre så det for meg. Anonymkode: 05cfc...63a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Den er det ja. Gratulerer så mye et av livets mirakler !!! Anonymkode: 99dd2...6fc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Det var det jeg fryktet, men trengte at noen andre så det for meg. Anonymkode: 05cfc...63a Fryktet? Ikke en god nyhet da? Anonymkode: 42bfb...20f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Nei, ikke en god nyhet... Og jeg det føles så urettferdig når min søster strever med å bli gravid. Jeg gikk fra min samboer i vår, og har hatt en "friend with benefits", men prevensjonen har tydeligvis sviktet og jeg er ganske bestemt på at jeg ikke skal ha flere barn. Anonymkode: 05cfc...63a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke en god nyhet... Og jeg det føles så urettferdig når min søster strever med å bli gravid. Jeg gikk fra min samboer i vår, og har hatt en "friend with benefits", men prevensjonen har tydeligvis sviktet og jeg er ganske bestemt på at jeg ikke skal ha flere barn. Anonymkode: 05cfc...63a Det er du da ikke, du har jo valgt å ha sex Det betyr at du er klar for barn Det blir koselig da! Lille babyen <3 Anonymkode: 99dd2...6fc
MerraSomGår Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er du da ikke, du har jo valgt å ha sex Det betyr at du er klar for barn Det blir koselig da! Lille babyen <3 Anonymkode: 99dd2...6fc Herrefred, nå må du slutte. Det gudskomplekset du speiler her inne er temmelig forstyrrende. Gå inn igjen i den mørke menigheten din, du.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er du da ikke, du har jo valgt å ha sex Det betyr at du er klar for barn Det blir koselig da! Lille babyen <3 Anonymkode: 99dd2...6fc Jeg valgte å ha sex MED prevensjon for at jeg ikke skulle bli gravid. Har allerede to barn og nærmer meg 40. Anonymkode: 05cfc...63a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #10 Skrevet 14. november 2017 Snakk med elskeren og legen. Ta et par dager å tenke over situasjonen. Føler du abort er riktig, vel så gjør du det, viss ikke før du et barn til. Masse lykke til Anonymkode: d23f4...b05
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #11 Skrevet 14. november 2017 Takk. Snakker med legen først. Men er usikker på om jeg skal si noe til elskeren hvis jeg bestemmer meg for abort... Hva tenker dere? Hvis jeg bestemmer meg for at det er uaktuelt med barn og at jeg vil ta abort, må jeg si noe til ham? Tenker jeg avslutter forholdet nå, for det ble mer alvorlig enn jeg ønsket. Men må bli enig med meg selv om jeg skal si noe eller ikke.... Kanskje jeg bare skal skåne ham for det. Anonymkode: 05cfc...63a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #12 Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Snakker med legen først. Men er usikker på om jeg skal si noe til elskeren hvis jeg bestemmer meg for abort... Hva tenker dere? Hvis jeg bestemmer meg for at det er uaktuelt med barn og at jeg vil ta abort, må jeg si noe til ham? Tenker jeg avslutter forholdet nå, for det ble mer alvorlig enn jeg ønsket. Men må bli enig med meg selv om jeg skal si noe eller ikke.... Kanskje jeg bare skal skåne ham for det. Anonymkode: 05cfc...63a Hvis du har testet tidlig, før ventet mens, kan du kanskje la det ligge litt. Test igjen når du har kommet litt lengre. Anonymkode: 894be...aad
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #13 Skrevet 14. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Snakker med legen først. Men er usikker på om jeg skal si noe til elskeren hvis jeg bestemmer meg for abort... Hva tenker dere? Hvis jeg bestemmer meg for at det er uaktuelt med barn og at jeg vil ta abort, må jeg si noe til ham? Tenker jeg avslutter forholdet nå, for det ble mer alvorlig enn jeg ønsket. Men må bli enig med meg selv om jeg skal si noe eller ikke.... Kanskje jeg bare skal skåne ham for det. Anonymkode: 05cfc...63a Om du ikke føler at det hadde vært godt med en som vet og som støtter deg i aborten, hadde jeg ikke sagt noe. Anonymkode: 2d95a...1f0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #14 Skrevet 14. november 2017 Ville ikke sagt noe om du velger abort. Anonymkode: 884bc...dc6
MerraSomGår Skrevet 14. november 2017 #15 Skrevet 14. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk. Snakker med legen først. Men er usikker på om jeg skal si noe til elskeren hvis jeg bestemmer meg for abort... Hva tenker dere? Hvis jeg bestemmer meg for at det er uaktuelt med barn og at jeg vil ta abort, må jeg si noe til ham? Tenker jeg avslutter forholdet nå, for det ble mer alvorlig enn jeg ønsket. Men må bli enig med meg selv om jeg skal si noe eller ikke.... Kanskje jeg bare skal skåne ham for det. Anonymkode: 05cfc...63a Ikke si noe. Da slipper du hans følelsesmessige reaksjon. Fortell det heller til en venninne som kan støtte deg.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #16 Skrevet 14. november 2017 Vent en stund, så teste igjen ... er kanskje bare kjemisk.. Anonymkode: 4ba04...41e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #17 Skrevet 14. november 2017 Den ser positiv ut ja.... Er det HELT krise med et barn til? Anonymkode: 2b1ad...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå