Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #1 Skrevet 14. november 2017 Hei Som innlegget tilsier så har jeg forelsket meg helt i en MK veske. Jeg er ikke en dame som kjøper veske utifra merke. Tvert imot kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvilket merke vesken min er. Men jeg har stor interesse for vesker og et kriterie er at det må være lær/skinn. Helst myk og bevegelig. I et år nå har jeg vært fullstendig forelsket i en MK veske, men har holdt igjen pga omdømme og tankene til folk rundt michael kors og harrystemplet det har fått. Da jeg først så vesken viste jeg ikke at det var en MK veske og jeg falt pladask. Jeg har prøvd i et år nå å finne en veske jeg liker like godt i et annet merke, men jeg lykkes ikke. Så hva synes egentlig folk om de som går med mk vesker nå i slutten av 2017? Skal jeg kjøpe veska jeg sikler på selv om det er en mk veske eller fortsette å lete etter en veske i et annet merke? - Jente 21 Anonymkode: e9b92...42e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Å hjelpes. Og andre plasser i verden vet ikke foreldre om barna lever i morgen. Anonymkode: 7932e...088
frk Nilsen Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 Liker du vesken og du har råd, kjøp den da vel! Drit i hva folk måtte synes om den. Jeg er ikke begeistret for MK-vesker, men om andre liker dem spiller da ingen rolle, jeg kjøper vesker utifra hva jeg liker av design og kvalitet, ikke hva naboen måtte synes om den.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 Du må nok bare kjøpe den likevel og innse at du er en sånn jente likevel 😆😜 Anonymkode: e0491...a28
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 Veldig nysjerrig på hvilken det er! Liker di den kjøp den. Du taper ikke så mange kroner i vert fall om du ikke liker den. Anonymkode: ca0fb...a1d
sug lut Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så hva synes egentlig folk om de som går med mk vesker nå i slutten av 2017? Skal jeg kjøpe veska jeg sikler på selv om det er en mk veske eller fortsette å lete etter en veske i et annet merke? - Jente 21 Anonymkode: e9b92...42e Kristus gråt. Kan vi heve myndighetsalderen til 25 og håpe det holder til en viss modning?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 Jeg har veskedilla, men angst for å bruke så sinnsykt mye penger på det. Jeg kjøper de veskene jeg vil ha, og jeg kjøper gjerne fake og om jeg finner noen jeg liker. Har en fake MK veske (opptil flere) pluss lommebøker i MK. Samme for meg hva som står på de eller om de er ekte eller ei så lenge de passer til mine behov. Anonymkode: a80e6...0f8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Å hjelpes. Og andre plasser i verden vet ikke foreldre om barna lever i morgen. Anonymkode: 7932e...088 Nei, derfor bør dette forumet opphøre å eksistere, eller hva? Så ironisk at du benytter deg av noe du er fullstendig imot. Dobbeltmoral, much? Anonymkode: 7abd2...b4b
*Miss Marple* Skrevet 14. november 2017 #9 Skrevet 14. november 2017 Forelsket i feil veske faktisk. Den var ny.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #10 Skrevet 14. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, derfor bør dette forumet opphøre å eksistere, eller hva? Så ironisk at du benytter deg av noe du er fullstendig imot. Dobbeltmoral, much? Anonymkode: 7abd2...b4b Har du oppsøkt hjelp for dine problemer med leseforståelse? Hvor ser du at jeg er imot forumet? Jeg er imot hjernedøde høns som ikke ser lenger enn sin egen nesetipp, men dem finner man da over alt. Anonymkode: 7932e...088
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #11 Skrevet 14. november 2017 Jente 21, hi: jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg liker flere MK vesker, men gidder ikke kjøpe dem, fordi de er litt "ut". Vet ikke hva du skal gjøre i din situasjon. Du sier at du ikke bryr deg om hvilket merke er når du kjøper vesker. Da burde du kanskje ikke bry deg om det er en MK veske heller? Hvis du virkelig liker den? Men sånn til neste gang; her inne er det mest gamle kjedelige fruer, så hvis du har flere sånne spm, spør noen andre 😂 Mye jeg ikke gidder å ta opp her, som er for oss unge og deilige 😉 Anonymkode: c25ef...3b9
amandine Skrevet 14. november 2017 #12 Skrevet 14. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har veskedilla, men angst for å bruke så sinnsykt mye penger på det. Jeg kjøper de veskene jeg vil ha, og jeg kjøper gjerne fake og om jeg finner noen jeg liker. Har en fake MK veske (opptil flere) pluss lommebøker i MK. Samme for meg hva som står på de eller om de er ekte eller ei så lenge de passer til mine behov. Anonymkode: a80e6...0f8 Der er du over på en helt annen debatt. Å kjøpe en MK- veske man liker er fint når man virkelig liker den slik som hi gjør. Hun sier hun har sett på den og ønsket seg den lenge. Drit i hva folk synes og kos deg med den. Å kjøpe kopi og fake blir aldri greit uansett hvordan du vrir og vender på det. Det et skikkelig ute og bør aldri bli noe annet.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2017 #13 Skrevet 14. november 2017 Liker su vesken, så kjøp den. Spiller ingen rolle hva slags merke det er vel? Anonymkode: e01bd...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå