Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Hva tenker dere om å være god venn med barnefar som man ikke bor sammen med? Altså, ikke kjærester, har flyttet fra hverandre, barna er små. Er det fint for barna, tror dere, å kunne møtes sammen, dra på ferie sammen osv? Eller blir det bare dumt i lengden...? Barna jeg tenker på her, altså... Anonymkode: b4f9c...03f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Klart det er fint! Veldig fint for barna å se at dere liker hverandre og kam samarbeide og gjøre hyggelige ting. Anonymkode: 21531...b79
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Vi drar alltid på ferie med barnefaren å sønnen min elsker det Vi går også sammen på Akvariet,ut å spise,kino,pepperkakebyen osv. Sønnen vår sier at alltid at det er så gøy at mamma OG pappa er med Å annenhver jul feirer jeg julaften sammen med barnefaren sin familie så jeg slipper å være uten sønnen min på julaften. Det setter jeg veldig stor pris på Anonymkode: 7abd6...beb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Aaaaaah det høres ut som oss 😊😊😊 det er så deilig å ha det sånn!! Og jeg set jonat barna syns det er stas. Jeg er bare redd for at det skal forvirre dem... Hi Anonymkode: b4f9c...03f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Aaaaaah det høres ut som oss 😊😊😊 det er så deilig å ha det sånn!! Og jeg set jonat barna syns det er stas. Jeg er bare redd for at det skal forvirre dem... Hi Anonymkode: b4f9c...03f *jeg vet jo at Anonymkode: b4f9c...03f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Den dagen en av dere havner i et forhold med en som ikke aksepterer dette? Og nei, dere kommer da ikke automatisk til å hive denne nye flammen på hue og ræva ut Anonymkode: 01396...7d1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den dagen en av dere havner i et forhold med en som ikke aksepterer dette? Og nei, dere kommer da ikke automatisk til å hive denne nye flammen på hue og ræva ut Anonymkode: 01396...7d1 Jeg er litt enig i dette. Altså, i en ideell verden er dette selvfølgelig flott og fint, men det ligger visse føringer her. Dere vil liksom fortsatt ha kjernefamilien deres, men samtidig ikke. Dere vil ha lojalitet fra deres ekspartner, og at han/hun skal prioritere deres lille kjerne, og det låser egentlig dere begge voksne i forhold til deres egne voksne liv. Altså, hvis dere aldri får dere nye partnere er det en helt grei ordning. Hvis dere derimot ser for dere at en ny partner på et tidspunkt skal inn i deres liv, så er dette verken sunt for barna eller kommende partner/forhold. Barna fordi de får en forventning om at det er slik det alltid skal være, at det er dere som er en familie og kommer først for alle involverte. Hvor vennlig innstilt tror du barna vil være til en ny partner som skal blande seg inn i dette, og har sine egne behov og ønsker? Det er dessuten rimelig utopisk å tenke at dette skaper en ok grobunn for et nytt forhold. Det vil faktisk være dårlig gjort å involvere seg med noen, når denne personen er dømt til å spille annenfiolin i forhold til gamlefamilien. Eller, idyllen vil omgjøres til konflikter og negative følelser når du plutselig vil gjøre om på prioriteringer pga ny partner. Anonymkode: 5f4bb...c0c
februarprins2013 Skrevet 14. november 2017 #8 Skrevet 14. november 2017 Kjempe fint her ble det slutt mellom meg og faren for litt over 3 år siden, bruttet var ganske bittert,men det er jo ikke barnets feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå