Gå til innhold

Hadde tidenes dårligste bursdag;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja en liten klagetråd her. Og før noen begynner med sultne barn i Afrika så vet jeg at dette er ett i land problem og at mange har det værre en meg! 

Men i dag var det bursdagen min, fikk selvsagt gratulasjonene fra Facebook og familien min ringte meg. Min mann kom hjem løp ut for å mekke bil, lurte på hva f**** vi skulle spise og det var det. Jeg rakk ikke treningen en gang fordi vi begynnte å krangle da jeg følte meg fullstendig oversett. At ikke en eneste dag i året kan handle om meg. Ikke barna, huset, hundene eller han men MEG😔 er helt knust at ikke jeg en eneste dagi året kan bli tenkt på...

Anonymkode: e56ee...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok at mannen din burde ta seg kraftig sammen.. man snakker ikke sånn til folk, bursdag eller ei. Men du også, du er en voksen dame (regner jeg med) og du har rett, at du er så knust pga dette er ett i-landsproblem. Ta grep selv? Send barna ut med far, fyll oppom badekaret, se en film du liker, kjøp deg noe fint (litt sendt nå, men bursdager kan feires på etterskudd de ;-))  Og gratulerer så mye med dagen :)

Skrevet

Gratulerer med dagen ❤

Jeg skjønner at dette er vanskelig. Det er ikke et I-lands problem. Det handler om å bli oversett i sitt eget liv. Og for et menneske er det fryktelig vondt.. å ikke bli sett...

Anonymkode: b4468...3c1

Skrevet

Jeg tenker at det at du blir så lei deg i dag ikke egentlig handler om bursdagen din, selv om den også selvfølgelig spiller inn.

Det jeg leser ut av innlegget ditt, Hi, det er at du og mannen sliter veldig med forholdet. Dere kommuniserer elendig. Du føler at du gjør mer enn mannen din med hus og hjem og barn, tror jeg. I tillegg føler du at mannen din overser deg, at han har lite respekt for deg og også liten omtanke for deg. Jeg får inntrykk av at han gjør det han vil og blir sur hvis noe forstyrrer ham fra å gjøre det han vil. Videre har dere en usunn kommunikasjon som også vil gå utover barna dine.

Et så elendig forhold er ikke et i-landsproblem, det er et reelt problem for deg og for ungene deres, Hi.

Jeg synes du skal ta en kjapp prat med mannen din nå og fortelle ham at dette var den berømte dråpen, og at nå orker du ikke ha et forhold som er så dårlig lenger, at dere trenger hjelp for å redde familien deres. Og i morgen, da ringer du familievernkontoret og bestiller en time der. Bestem deg for at det er din gave til deg selv i år - det er den viktigste gaven du får - eller skaper selv - i år, det å ta tak i det dårlige forholdet.

Gratulerer med dagen :klem:

Anonymkode: d7930...4f0

Skrevet

Så utrolig trist liv. Så forferdelig det må være å ha en slik drittmann. 

Anonymkode: 75f82...6b7

Skrevet

Hurra for deg ❤❤❤ og gratulerer med dagen ❤❤❤

Anonymkode: e6ae0...1f6

Skrevet

Gratulerer med dagen :) Neste år reiser du bort :) Planlegg en fin tur med en du er glad i. 

Anonymkode: aab22...550

Skrevet

- Hva i faen skal vi spise i dag?

- Ja, det lurer jeg faen meg på også, er spent på hva du har funnet på til bursdagsmiddag til meg!

Skrevet
1 time siden, cherry coke skrev:

Greit nok at mannen din burde ta seg kraftig sammen.. man snakker ikke sånn til folk, bursdag eller ei. Men du også, du er en voksen dame (regner jeg med) og du har rett, at du er så knust pga dette er ett i-landsproblem. Ta grep selv? Send barna ut med far, fyll oppom badekaret, se en film du liker, kjøp deg noe fint (litt sendt nå, men bursdager kan feires på etterskudd de ;-))  Og gratulerer så mye med dagen :)

Vet du, det er faktisk lov til å bli skuffet over dette. Jeg hadde blitt skuffet selv om jeg hadde blitt totalt oversett på bursdagen min.

Anonymkode: afa4d...c84

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen 😃🤗🌼🎈🎈🎈🎈🎈🎁🎁🎁🎁

Jeg skjønner deg innmari godt ❤ og jeg tror du alltid stiller opp for barna og mannen og styrer med gaver og kaker. Det er veldig rart at ikke noen mannfolk ikke skjønner at denne ENE dagen, så må han trå til. Det er helt uforståelig! Og selvfølgelig er det sårende. ❤ 

Jeg har en snill mann. Men han er litt lik. Så jeg forventer ikke så mye, da blir jeg heller ikke skuffet. Jeg får gave og blomster.men kake og frokost på senga får jeg ordne selv.

Så når jeg har bursdag, tar jeg den helt ut haha pynter huset maks! Bestiller kaker, her er det fest! Mest for barnas skyld, men også mun egen. Så jeg tror nesten vi må lage den gode bursdagsmiddagen sjæl og bestille kake. Men sett han på plass! Han skal jo ikke snakke slik til deg! ❤

Hvor mange år er barna?  Veldig veldig rart at mannen ikke ber 5 åringen lage en tegning eller 15 åringen lage en brownies på 1-2-3. 

Anonymkode: 43fde...36a

Skrevet

Jeg hadde også bursdag i går - så gratulerer til oss. 😃

Jeg kan godt forstå skuffelsen. Selv hadde jeg det sånn for noen år siden jeg og, men jeg sa fra jeg da, og nå er det blitt litt bedre. Jeg er 36 nå, men til 30 års dagen min fikk jeg ingenting av min mann, og en plastblomst av «barna.» (Selvsagt kjøpt av mannen min.) Det var tidenes kjipeste gave, og jeg ble faktisk lei meg. Skal jeg få noe av mannen min må jeg kjøpe det selv, eller spesifikt be han kjøpe det. Så i år ble det et par sko jeg har vært og prøvd og som jeg hadde holdt av i butikken. Det ble en enkel sjokoladekake (bakt av meg) til dessert, og barna sang bursdagssangen. Helt greit, faktisk. 

Anonymkode: 0eafd...f2f

Skrevet

Jeg husker jeg ble SÅ lei meg da jeg ikke fikk én eneste bursdagsmelding på facebook. Ikke fra en søster eller tante. 

Men det er verre når mannen ikke bryr seg. Ta det opp ned ham og hør hvorfor han er på den måten. 

Anonymkode: 93de1...4e2

Skrevet

Tja hi her ny dag i dag:) han mente jeg skulle ha sagt ifra at jeg ønsket meg blomster eller noe annet 🙄 og han forstår bare ikke at det faktisk ikke er slik det fungerer! Han er en snill mann som er flink til å hjelpe til men kun når han blir bedt om det. Ingenting kommer av seg selv. Vi har alltid vert bortreist på bursdagen min (arrangert av meg) tidligere, for det har passet best med jobben hans. I fjor var jeg über dårlig da jeg var gravid med tvillinger men fikk en dior veske i gave (ønsket meg hele livet). I år har vi kjøpt nytt hus og jeg sa derfor at jeg ikke ønsket meg noe. Men det betyr ikke at jeg ikke ønsket meg en blomst, kaffe på sengen eller ett lite kort.. hele det året har vert utrolig tungt med 8 måneder gamle tvillinger for jeg aldri søvn og har knapt tid til en dusj så en bitte lite «takk jeg ser deg» hadde vert fint. 

Anonymkode: e56ee...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...