Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Vi har to veldig tette allerede 2,5 år og en på 14 mnd. Jeg går på p-piller, men denne mnd har jeg rotet det sikkelig til. Siden jeg rotet det til så lot jeg bare være å ta resten av brettet. Hadde samleie 3 ganger uten beskyttelse. (Så dumme som vi var) (Skal opplyses at jeg har pcos og blir egentlig ikke veldig lett gravid) de to vi har er hjemmelaget, eldste måtte jeg bare ta en kur for å få eggløsning. Nr 2 uten noen hjelpemidler. Jeg har en veldig rar følelse på at jeg har blitt gravid, å det passer veldig dårlig. Vi har hatt i tillegg mye med barn nr 2, mye sykehus, utredning osv. Jeg har vondt i ryggen og noen ganger murringer i magen. Ble litt små kvalm i dag og i går. Men så sover jeg også minimalt. Jeg bare aner ikke om hva vi gjør hvis vi blir gravide. Vi har allerede to veldig småe! Men jeg liker ikke tanken på abort Forventet mens er rundt den 22-25. Om det er noen spå damer her, gjerne fortell meg om jeg er gravid eller ikke før jeg blir gal til den 25! 😂😅😅 Anonymkode: 01f42...f2f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Hele dette innlegget... bare... virkelig?!?!?! Anonymkode: 520d8...67d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Når tok du siste pille da? Skulle du hatt mens den 25. om du hadde tatt brettet ut eller? Om du sluttet med piller midt i et brett vil jo mensen eller bortfallsblødningen komme mye tidligere enn vanlig, etter noen dager uten piller vil det komme en blødning. Det går ikke to uker uten piller før blødningen kommer... Du kan være hormonell i kroppen fordi du tøyser med pillene, du kan være hormonell i kroppen fordi du har en eggløsning eller du kan være hormonell i kroppen fordi du er gravid. Spørsmålet er hvor lenge det er siden du tok site pillen, om det er en uke eller to siden ville jeg tatt en test. Anonymkode: 9a662...f30
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Hvis det er deg som har skrevet om matinntak hos minste...så er det egentlig ikke noe tvil om hva du bør gjøre hvis du er gravid. Et barn til blir katastrofe Hva om mannen din steriliserer seg? Anonymkode: 3e7a6...02b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 1: Slutt å ha sex 2: Hvis du er gravid, er du gravid. Da har du baby i magen og må forberede deg på et barn til. Anonymkode: 0738c...85f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hele dette innlegget... bare... virkelig?!?!?! Anonymkode: 520d8...67d Hva? Hvorfor skrive inn svar hvis dette er uinteressant for deg? Anonymkode: 01f42...f2f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Når tok du siste pille da? Skulle du hatt mens den 25. om du hadde tatt brettet ut eller? Om du sluttet med piller midt i et brett vil jo mensen eller bortfallsblødningen komme mye tidligere enn vanlig, etter noen dager uten piller vil det komme en blødning. Det går ikke to uker uten piller før blødningen kommer... Du kan være hormonell i kroppen fordi du tøyser med pillene, du kan være hormonell i kroppen fordi du har en eggløsning eller du kan være hormonell i kroppen fordi du er gravid. Spørsmålet er hvor lenge det er siden du tok site pillen, om det er en uke eller to siden ville jeg tatt en test. Anonymkode: 9a662...f30 Nei, mensen skal komme denne mnd den 25. Kanskje jeg er litt tidlig ute med å spekulere/bekymre meg angående om jeg er gravid eller ei. Hadde mensen sist 22 oktober og hadde sex 4 november. (Tok kunn p piller forrige mnd altså oktober) ingen pille etter mens. Altså 14 dager etter siste mens, da hadde jeg antagelig eggløsning. Hadde også sex etter den 4 november. Jeg vet ikke hva sjangsen er for å bli gravid, men jeg håper virkelig ikke jeg er blitt gravid. Anonymkode: 01f42...f2f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det er deg som har skrevet om matinntak hos minste...så er det egentlig ikke noe tvil om hva du bør gjøre hvis du er gravid. Et barn til blir katastrofe Hva om mannen din steriliserer seg? Anonymkode: 3e7a6...02b Det er ikke meg, og om det hadde vært meg uansett så synes jeg svaret ditt var veldig uhøflig og ikke noe hyggelig sagt av deg. Anonymkode: 01f42...f2f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: 1: Slutt å ha sex 2: Hvis du er gravid, er du gravid. Da har du baby i magen og må forberede deg på et barn til. Anonymkode: 0738c...85f Er jo en ganske enkelt sak. Slutt å ha sex jeg er bare skeptisk med tanke på at vi har ett barn som har hatt en del sykehus opphold, og redd for at det kan være noe med barnet denne gangen også. Anonymkode: 01f42...f2f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #10 Skrevet 13. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, mensen skal komme denne mnd den 25. Kanskje jeg er litt tidlig ute med å spekulere/bekymre meg angående om jeg er gravid eller ei. Hadde mensen sist 22 oktober og hadde sex 4 november. (Tok kunn p piller forrige mnd altså oktober) ingen pille etter mens. Altså 14 dager etter siste mens, da hadde jeg antagelig eggløsning. Hadde også sex etter den 4 november. Jeg vet ikke hva sjangsen er for å bli gravid, men jeg håper virkelig ikke jeg er blitt gravid. Anonymkode: 01f42...f2f Så du har ikke tatt p-piller etter sist mens? Hvorfor ikke? Og hvorfor har dere sex uten prevensjon hvis det er krise å bli gravid? Vil du EGENTLIG bli gravid.....? Anonymkode: ec968...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå