Gå til innhold

Lekkasje fra bleia. Hver morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.  

Er det noen som har løsning på bæsj oppover ryggen?

Hver eneste morgen våkner jeg av at en lykkelig baby har bæsjet seg oppover ryggen, og hele pyjamasen er full, og lakenet er gult av bæsj. 

Nå begynner jeg å bli lei av å skifte på senga hver bidige dag,  og lurer på om noen har noen geniale tips til denne knallgule morsmelkbæsjen som kommer i gigantiske mengder en gang mellom 4 og 6 hver dag. Bleia klarer rett og slett ikke suge til seg fort nok. 

Jeg har  (nesten) vurdert å tape åpningen mellom bleie og rygg...

Det kan jo ikke være bare meg som har fått barn som bæsjer seg i nakken? 

(Er tredje ungen, så vet det går over etterhvert som føden blir mer fast. Men likevel lei nå)..

Anonymkode: 91ec0...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det feil str. eller type bleie.

Bytt merke eller str.

Anonymkode: e2667...229

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det feil str. eller type bleie.

Bytt merke eller str.

Anonymkode: e2667...229

Støttes.

Anonymkode: c4537...df5

Skrevet

Hvor gammel er babyen? Hadde det samme problemet med begge mine en periode i 2-4 mnd alderen, det kom fort og mye og med den konsistensen det er i den alderen Så bare føyk det ut av bleien. Tisselaken under stumpen var løsningen en periode. 

Anonymkode: 841d3...be1

Skrevet

Prøv en størrelse større, og prøv et annet merke.

Mine to gutter hadde ganske forskjellig rumpefasong, og bleiene har forskjellig fasong. Den ene passet Libero best på og den andre passet pampers best på.

Anonymkode: 5aba9...556

Skrevet

Har ikke problem med bæsj men min tisser seg ut hver eneste natt 😂 prøvd andre bleier og større str til ingen nytte. Håpløst 😩 men du bør jo prøve å se om det hjelper. 

Anonymkode: 855c4...ab9

Skrevet

Takk for råd. Jeg føler jeg har prøvd de fleste merker, men sliter med denne mm-bæsjen altså. Har gjort det med alle barna. Det kommer så mye på en gang, og i så tynn konsistens, at det liksom bare tyter oppover ryggen. Og den rygglipa er der jo uavhengig av bleiestørrelse. 

Kanskje det er mine unger det er noe anatomisk feil med som babyer.  😂

Anonymkode: 91ec0...315

Skrevet

Dessverre ingen råd her. Høres slitsomt ut når det kommer i sengen! 

Her har ungene bæsjet seg oppover ryggen, men heldigvis aldri ifm soving. 

Jeg vurderte seriøst to bleier på dåpsdagen 😂, uten at jeg tror det hadde hjulpet. Det er liksom så tyntflytende (som du sier), men ikke nok til at det trekker inn i bleien. 

Anonymkode: 7902b...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...