Gå til innhold

Synes dere hun er stor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 11 år og 151,5 cm og 45 kg (dette med klær og på dagen) så er gjerne 44. 

Anonymkode: 8f275...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vil påstå hun er normal størelse for en 11 åring

Anonymkode: ca98a...9b9

Skrevet

Jenta mi som akkurat er fylt 11 år er 150 cm høy og veier 38 kg med klær. Hun er ganske tynn, så tenker at ei jente som er høyere og veier 45 kg nok er helt normal i str. 

Anonymkode: 11e02...a9e

Skrevet

Høres normal ut.

Jeg har en 12 åring som er 30 kg, men hun er bare 143 cm.

Anonymkode: 46b03...1ae

Skrevet

Takk for svar. Godt å høre litt tilbakemeldinger. 😊

Anonymkode: 8f275...020

Skrevet

Ifølge ISO-KMI tabellen er hun normalvektig! Du kan selv legge tallene inn i en slik tabell for å sjekke hvis du ønsker det. 

Anonymkode: b8abf...1f2

Skrevet

Jeg finner det foruroligende at det er så mange mødre som spør fremmede om hva de synes om døtrenes vekt /høyde. Om man lurer på om ungen er for tykk (eller for tynn, men det har jeg til gode å lese om), så konsulterer man ISO-KMI, eller helsesøster, ikke en gjeng med anonyme høner på et tulleforum.

Skrevet

Har gjort det på forhånd. Ville bare høre andres vekt her. 

Anonymkode: 8f275...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...