Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Når kom babymagen hos dere? Jeg er 9 uker på vei og ser bare "god og mett" ut. tror dere at det er noe kjennetegn under graviditeten som tilsier og man Venter gutt eller jente? Mageform osv? Anonymkode: 5f1fa...67a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 I første graviditet så jeg det selv fra ca uke 16, men måtte bikke uke 20 før andre kunne se at det var antydning til mage der. I andre graviditet var det ikke mulig å holde det skjult fra uke 12 Og i tredje kunne jeg fint holde det skjult helt til uke 20. Hvis du er førstegangs kommer ikke livmoren over skambenet før du er ca 12 uker. Før det er det bare avslappede tarm og magemuskler som gjør at du har mage. Anonymkode: 58982...bf3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 litt forskjellig med mine 3: med nr 1 og 3 rundt uke 20. Med nr 2 rundt uke 16 (jeg var litt tykkere da jeg ble gravid med nr 2 enn med de to andre) Anonymkode: f9bad...169
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Det tar litt tid før det blir en tydelig babymage, men man kan få en rundere mage fordi livmoren jo vokser og dytter tarmer og mageinnhold litt oppover samtidig som muskler og ledd blir litt slappere i et svangerskap. Det med magefasong er en gammel myte, men det heter seg at en spiss mage som bare sees forfra betyr gutt, men en rundt mage som er flyter litt ut til sidene betyr jente. Jeg bærer ungene veldig utenpå kroppen og får veldig stor mage som står rett ut, typisk guttemage, men jeg har to jenter og to gutter, ganske lik mage alle gangene. Magen kom tidligere for hvert svangerskap. Anonymkode: 9b8fd...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå